lage buikpijn

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mama van jay, 20 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van jay

mama van jay Actief lid

27 jul 2010
    351
    0
    0
    Verzorgende
    dordrecht
    hallo,

Ik ben op t moment 18+3 weken zwanger en heb savond echt onwijs hevige buikpijn & steken in mn onderbuik. Soms kan ik er haast niet van lopen. En het lijkt totaal niet op bandenpijn, wat kan dit zijn of is het handiger om de gyn te bellen (loop bij de gyn voor alle controles en bevalling)
    Heb ook zo`n gevoel dat het niet helemaal goed zit pff..

Alvast bedankt

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    hoi mamavanjay,

wat een onrust voor je zeg. Heb je je urine al laten controleren op een blaasontsteking? Anders echt even doen hoor, daar kun je ook van die enorme krampen van krijgen. En ook bij groeipijnen kun je flinke pijn krijgen. Warmte en rust zijn dan heel belangrijk! En als je het echt niet vertrouwd gewoon even bellen met je vk of de gyn hoor. Dan kun je misschien door hun gerustgesteld worden en willen ze wellicht wel even luisteren voor je!

Groetjes Brigitte

3. mama van jay

mama van jay Actief lid

27 jul 2010
    351
    0
    0
    Verzorgende
    dordrecht
    Dank je wel voor de snelle reactie. Ik moet aanstaande donderdag voor controle maar denk dat ik morgen maar ven bellen of ze me urine na willen kijken of iets. Nogmaals bednkt

Deel Deze Pagina