Help net zwanger 4 weken en ik heb op en af kwaaltjes

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Talw, 6 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Talw

Talw Lid

4 sep 2012
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo lieve allemaal,

Donderdag ochtend heb ik positief getest jeeej maar al gauw die vreselijke onzekerheid het is mn 2de kindje en ik ben onzeker omdat ik erg let op alles wat ik voel.

En soms voel ik helemaal niks mn borsten zijn niet mega pijnlijk en soms zelfs bijna niet pijnlijk dan heb ik weer een steekje dan weer een dag niet ik word er zo onzeker van! Herkennen jullie dot? Vanochtend voor mn eigen gevoel nog een keer getest vandaag zou mijn nod zijn zoe foto voor resultaat wat denken jullie? De lichte is van donderdag en de andere van vandaag

Bijgevoegde bestanden:

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Gefeliciteerd!

Je bent pas 4 weken zwanger. Veel vrouwen (wo ik) hebben dan nog helemaal geen kwaaltjes. En ook nu zijn ze er dan wel dan niet. Kwaaltjes willen echt niks zeggen. Zeker zo pril niet.
    Komt vast goed!

3. Talw

Talw Lid

4 sep 2012
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje wel voor je reactie stom he dat je je zo druk kunt maken bah hele dag in mn borsten knijpen in de hoop datdw pijn qeer heviger wordt heel stom maargoed. Voorzichtig maar gaan genieten en de 8 weken echo afw88

4. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    De ene dag voel je van alles en de dag erna voel je niks. Hier bleef het constant aanwezig vanaf de 6e a 7e week. Vervolgens ben ik nu nog steeds elke ochtend misselijk dus ik vervloekte mezelf wel eens om te denken: had ik nou maar kwaaltjes.
    Kwaaltjes zeggen namelijk niet altijd iets over het verloop. Soms heb je vreselijk veel last en is het mis en sommige meiden hebben nergens last van en de baby doet het prima. Probeer gewoon te vertrouwen dat het goed zit, met en zonder kwaaltjes. Hoe lastig het ook is

5. paulus

paulus Lid

9 aug 2011
    88
    5
    8
    flevoland
    Blij dit te lezen! ben zelf nu ook net weer zwanger 4 weken en 2 dagen. heb al 7 vroege miskramen gehad dus zo bang dat het weer fout gaat. heb groten deels ook geen klachten heel soms beetje kater gevoel maar mijn borsten doen ook nog helemaal geen pijn en zijn ook niet groter. zo bang dat het weer fout gaat...

6. Talw

Talw Lid

4 sep 2012
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vreselijk zeg 7 miskramen heftig hopelijk gaat alles nu goed! Test 8je ook steeds door om het in de gaten te houden??

7. paulus

paulus Lid

9 aug 2011
    88
    5
    8
    flevoland
    ja dat doe ik wel... zeer test verslaafd:D had op nod cb met indicator die 2-3 aangaf dus dat is opzich wel goed, alleen blijft de onzekerheid. heb gelukkig met 6 weken een echo in het ziekenhuis.

8. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Gefeliciteerd :)! Ik heb bij deze zwangerschap helemaal geen last gehad van m'n borsten, terwijl ik hiervoor een miskraam heb gehad en toen had ik het heel erg! Dus zegt niks :)

9. Alexandra89

Alexandra89 Actief lid

18 jul 2016
    146
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zoals vermoeidheid dan

10. Talw

Talw Lid

4 sep 2012
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super bedankt voor de geruststellende woorden heb zojuist nog maar een keer de 2v5 testen gekocht van kruidvat en dan maandag en eind volgende week voor mijn eigen gevoel nog maar eens testen.

Ben wel moe hoor maar ja heb een peuter van 2.5 dus ik ben chronisch moe ;) haha maar ja we zien het wel mijn eerste zwangerschap liet een jaar op zich wachten en eindigde met 5 weken is een miskraam. Mijn tweede zwangerschap was 2 maand na de miskraam en die ging goed maar ik was toen zo vreselijk bang de eerste 13weken.

En nu waren we in 1 ronde zwanger wat een geluk dat hadden we nooit verwacht zo dankbaar. Had me voorgenomen niet teveel te piekeren over vanalles omdat de vorige keer alles ook niet elke dag gelijk was maar je vergeet veel dingen zo snel dus de twijfel slaat al gauw toe helemaal als het zo pril is nog. Maar het gaat vaker goed dan fout hou ik maar in mn achterhoofd pff 30 augustus de eerste echo spannend allemaal

Deel Deze Pagina