Wat ben ik weer raar

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ALeV84, 19 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Jullie hebben vast gehoord van de grote liefde voor benzinelucht tijdens de laatste maanden van de zwangerschap. Ik heb het ook weer maar nu intenser dan tijdens mijn vorige zwangerschappen. Mijn man had een jerrycan in de kofferbak die hij vulde met benzine. Deze was wel leeg maar het ruikt nog heerlijk naar benzine. Ik snuffelde er vorige week wat aan en sindsdien heb ik hele tijd die jerrycan in mijn gedachte. Het liefst wil ik het de hele avond bij me hebben om er af en toe aan te ruiken. Ik krijg het niet uit mijn hoofd, ik voel me vreselijk verslaafd aan dat ding. WAt raar is dit he.

Denken jullie dat het kwaad kan, om aan een lege benzinefles te ruiken. De geur is nog aardig intens, maar ik krijg het niet uit mijn hoofd. Een soort afkickgevoel is het. Maar als ik nog 10 weken aan dat ding ga ruiken, lijkt me ook niet goed voor de baby. Ben zo blij als dit over is :(

2. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.467
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Hahaha! Ik kan je niet helpen, maar herken je voorliefde voor minder gezonde geuren heel goed.
    Denk toch dat bezinedampen niet heel gezond zijn tijdens zwangerschap, al ben je natuurlijk al behoorlijk ver en is je ukkie eigenlijk al helemaal 'af'.
    Zelf 'zondig' ik ook wel eens geef ik toe 😉

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Denk niet dat het super gezond zal zijn. ....al ging ik ook super graag mee tanken met iedereen. En dan ff de benen strekken buiten he.... ;) en maar snuiven. .....haha

Af en toe denk ik niet dat het erg is....niet te diep inhaleren dan he :-D

4. anemdo

anemdo Bekend lid

16 jun 2014
    550
    0
    0
    Rotterdam
    Ik ook inderdaad altijd even 'benen strekken' tijdens het tanken.
    En eventjes lekker snuffelen. Kan vast geen kwaad als het af en toe is :D

5. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Oh ik ken het helemaal niet :D
    Heb het zelf gelukkig niet maar kan me niet voorstellen dat het goed is!
    Dus ik zou je man vragen Het ding te verstoppen oid :D
    Succes!

6. MamaEva86

MamaEva86 Bekend lid

9 apr 2014
    588
    26
    28
    Leiden
    Hahaha, dit vind ik heel grappig! Ik heb het zelf niet, maar kan het me wel goed voorstellen ;)
    Kan denk ik niet zo veel kwaad.

7. MomQ 2 be

MomQ 2 be Bekend lid

28 jan 2012
    532
    0
    0
    Noord Holland
    hahah ja grappig ik heb dat met plastic lucht ...
    ik denk ook niet dat het echt kwaad kan...

8. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    Haha :D Erg geestig dit. Maar uhm om eerlijk te zijn zou ik toch proberen niet toe te geven aan deze bijzondere craving :cool: Lijkt me niet zo gezond.

9. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    Hihihi ik heb het met schoonmaak middelen en het schoonmaak kastje en wasverzachter betrapte mezelf laatst veelste lang in de action minuut of 10 bij wasmiddel rek te staan lekker ruiken en steeds doekjes met citronella schoonmaak middel en poetsen en stiekem ruiken..Ik ga zo toch even mijn VK bellen niet dat ik het ga drinken ofzo maar vraag me af tot hoever dit gezond is benzine is ook niet al te gezond zou het gewoon met je GYN of VK bespreken soms zeggen ze dat je wat mist in je voeding ofzoiets las ik of het waar is weet ik niet maar goed het moet onze kleintjes niet schade natuurlijk.

fijn te lezen dat ik niet de enige ben met rare geur verslaving.

10. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    De dampen die van benzine afkomen zijn wel echt giftig.
    Dus niet doen hoor :D

Deel Deze Pagina