Iemand ervaring met laat positief testen na een cryo terugplaatsing? Bij DL teste ik 6 dgn na terugplaatsing (verse) ( 10 dpo) al duidelijk positief 1e cryo terugplaatsing 6 dgn na terugplaatsing morula (fictief 10 dpo)licht positief en liep toen helaas af naar niks op 10 dgn na terugplaatsing 2e cryo terugplaatsing wederom 6 dgn na terugplaatsing blasto (fictief 10dpo) licht positief, liep mooi op tot 12 dgn na terugplaatsing toen was het weer over Nu zit ik in de wachtweek van cryo 3 een morula Bewust na de vorige 2x nu niet vroeg getest Zondag 11 dgn na terugplaatsing (fictief 14 dpo) blanco test, echt helemaal niks op te zien Van het ziekenhuis mag ik officieel vandaag pas testen, 15 dgn na terugplaatsing (fictief 18 dpo) en nu heb ik dus wel een licht tuurstreepje Van het ziekenhuis moet ik nu wel doorgaan met de medicatie (utro en estradiol) en zaterdag weer testen omdat een cryo later op gang kan komen Ik verwacht niks, heb heel google afgezocht en vind echt nergens een verhaal dat een cryo terugplaatsing op dag 17 na terugplaatsing alsnog een duidelijke positieve zwangerschapstest gaf. Omdat ik natuurlijk altijd een beetje hoop hou vraag ik nu of jullie er ervaring mee hebben Zou er nog een kans op een zwangerschap zijn??
Sorry ik heb hier geen ervaring mee.... Vind het zelf wel positief hoor dat je op de dag wat het ziekenhuis aan gaf positief getest hebt. Duim voor je!! Ondertussen niet ongesteld geworden?
Dank je wel voor je berichtje :-D Nee nog niet ongesteld maar dat wordt ik ook niet zolang ik de medicatie blijf gebruiken, dus zegt helaas ook niets. Morgen maar weer eens testen
Geen ervaring mee..heb zelf ook estradiol en utrogestan en testte vaak op wd 9 al positief. .en daarna liepen ze heel mooi op..en op de testdag zelf een knaller
Ik testte pas op wachtdag 14 na de terugplaatsing van een 4 daagse cryo positief. Pas op wachtdag 17 had ik toen een duidelijke dikke streep. Dat werd helaas een miskraam met 7 weken. En ook een keer op wachtdag 12, maar heel licht en dat ging een paar dagen later al mis. Ik heb dus niet zulke goede ervaringen met late innestelingen...
Staffie, geen ervaring hiermee, maar lees gespannen met je mee. Zelf afgelopen woensdag een blastocyste terug geplaatst gekregen. Maar dt is mijn eerste terugplaatsing.