Hoi dames, Moet echt even mijn verhaal kwijt, ik word gek van onzekerheid!!! Rond 30 november mijn eisprong gehad, geen twijfel over mogelijk. Voor het eerst geklust rondom deze datum. Daarvoor gebruikten we al die tijd een condoom omdat ik niet wilde dat ik door het ontpillen in onzekerheid zou zitten over een mogelijke zwangerschap. Eind april al gestopt met de pil, ook echt last gehad van het ontpillen in het begin. Maar sinds de laatste maanden geen ontpil klachten meer. Cyclus was direct na het stoppen met de pil redelijk constant: 32-29-29-26-29-27-31. Ben trouwens 26 jaar, dus nog jong. Sinds ongeveer 5 dagen voel ik me echt zwanger. Symptomen: - opgezette pijnlijke borsten, ze zijn ook echt groter en mijn tepels zijn ook iets groter. - hele lage rugpijn, een soort drukkend gevoel - buikpijn helemaal onderin mijn buik, en het gevoel alsof er een klein waterballonnetje in zit. Als ik teveel dubbel zit met mijn buik lijkt het alsof er iets klem zit, heel raar. Als ik bezig ben of dubbel zit wordt de pijn iets meer, als ik lig of relaxed zit wordt de pijn minder. - ik moet de hele tijd plassen terwijl ik helemaal niet zo heel veel drink, gewoon normaal. - de eerste dagen na mijn eisprong had ik veel witte afscheiding, het gutste er gewoon uit (sorry voor de vieze bewoording) - soms ineens heel veel dorst - continu honger - regelmatig ijskoud, niet warm te krijgen - ik voel me hyperactief en kan niet goed slapen - af en toe een vleugje misselijkheid, vooral als ik tussen slapen en wakker worden zit in de ochtend. - ik ruik anders, deze week vroeg ik mijn man wat voor after shave hij op had, want ik vond hem stinken. Toen zei hij, degene die ik al 7 jaar draag. Ik vervolgens weer ruiken en ik vond die lucht echt niet te harden, terwijl ik het normaal heerlijk vind! Ook koffie vind ik stinken. Ik heb geen van deze symptomen ooit gehad tijdens het ontpillen of vlak voor een menstruatie, alles lijkt anders. Eigenlijk denk ik steeds, nee het kan nooit gelijk raak zijn, en je kan heus niet zo snel iets voelen. Maar tegelijkertijd voelt dit zo anders dan ik ooit gevoeld heb. Wat denken jullie??? Zou ik zwanger zijn??? Ik kan pas volgende week testen....
Hey meid, ik hoop dat je door je bericht even je verhaal kwijt bent en je weer iets beter voelt. Ten eerste nette cyclus, en voor de rest... hm, klinkt als symptomen, een aantal had ik ook toen ik zwanger was. En het is mogelijk om meteen de eerste keer zwanger te zijn, ik ben het levende bewijs hiervan, en ik voelde al een aantal hiervan 4 dagen voor m'n nod, dus het is mogelijk. Als je het aan mij zou vragen (wat je dus doet), dan zeg ik misschien met een optie op klinkt wel zo..., maar kan nooit zeker zijn tot je (op de juiste tijd) een goeie test hebt gedaan. Meer kan ik er ook niet van maken... je zal moeten wachten tot je kunt testen. Sterkte (want wachten is niemands leukste hobby, en zeker niet van een vrouw die zwanger wil worden) Groetjes
Je hebt wel de symptomen, hoewel ik het wel vroeg vind dat je ze hebt. Maar het kan. Het kan ook tussen je oren zitten. Klinkt een beetje lullig misschien, maar je moest eens weten hoe vaak ik dacht dat ik zwanger was, maar de teleurstelling weer was bij het ongi worden. Helaas kunnen we er niets over zeggen. De symptomen zijn goed maar het blijft toch afwachten tot je de test kan doen. Succes
Als je 30 november je eisprong hebt gehad, heb je dus in het positieve bekeken 5 dagen later ongeveer een innesteling. Dan zou het nu nog te vroeg zijn om al die kwaaltjes te krijgen. Je lichaam gaat HCG aanmaken daarna en uiteindelijk zorgt dat er ook voor dat je vervelende kwaaltjes kan krijgen. Meestal begint dat tussen week 4 tm 6.. Heb zelf afgelopen 2 maanden ook veel "kwaaltjes" gehad waardoor je onbewust gaat hopen (en het daardoor stiekem gewoon nog erger wordt). Maar helaas toch weer ongesteld geworden. Succes in elk geval
Inmiddels zijn mijn klachten veranderd. Gisteren heb ik behoorlijk veel krampen gehad in mijn buik en had ik ook veel rugpijn. Mijn borsten voelden aan alsof ze elk moment uit elkaar konden knallen, zo strak stonden ze en zo pijn deden ze. Gisterochtend was ik ook voor het eerst misselijk. Dat is eigenlijk de hele dag zo gebleven. Het eten bleef er wel gewoon in zitten, hoewel ik nergens trek in had behalve vette hap en zoete dingen. Ook had ik wat klodders witverlies in de wc. Vanochtend opgestaan, kotsmisselijk, hoofdpijn, vermoeid. Wel gewoon gegeten, maar kreeg er gelijk het zuur van. Het is wel binnen gebleven. Voel me nu nog steeds misselijk. Buik- en rugpijn zijn er vrijwel niet meer en mijn borsten voelen ook een stuk minder pijnlijk. Ze zijn nog steeds groter en staan strak. Vanmiddag toch maar een test gewaagd, al weet ik dat het nog veel te vroeg is. Maar ik kon het gewoon niet laten. Maar de test was natuurlijk negatief. Kan me haast niet voorstellen dat ik niet zwanger ben. Hoewel het de hele tijd door mijn hoofd gaat dat ik het misschien gisteren wel kwijt ben geraakt met al die kramp. Tegelijkertijd is de misselijkheid en vermoeidheid nu wel een goed teken denk ik. Wat kan wachten lang duren zeg!!
Tja dat is lastig, je moet nog een week wachten meid wij kunnen je helaas ook het antwoord niet geven. De eerste ronde voelde ik me eigenlijk net zo, maar toen was ik er zo enorm mee bezig, dat je lichaam je een beetje zwanger maakt zeg maar. De 2e ronde ben ik wel zwanger geraakt, alleen was ik er toen eigenlijk niet mee bezig. Het is dat iemand tegen me zei he zou je niet eens testen . Had dan ook bijna geen kwaaltjes. Ik zou toch echt even afwachten tot volgende week want je bent je nu zelf helemaal aan het gek maken. Succes meid hoop dat je snel positief test
Ik heb bijna hetzelfde, constant menstruatiegevoel sinds mijn eisprong, tintelingen in mijn borsten en ben erg humeurig. Ik voel me zwanger, maar wie weet zijn het fantoomklachten. Hoewel ik dus niet bezig was met zwanger raken. Ook ik moet nog tot woensdag wachten en heb van de stress al twee testen gedaan.
Oh dat is fijn te horen dat ik niet alleen in de stress zit tot woensdag Spannend!!!!! Ik hoop ook voor jou dat je zwanger bent!
We zouden het bij twee kindjes laten, maar als het zo is, is het welkom. Ik heb al veel gegoogled en ik geloof toch echt dat het zo is dat dit de juiste symptomen zijn, maar het hoeft niet, gekmakend, de dagen gaan zo langzaam. Ik heb dinsdag getest en vandaag. Ik duim voor je hoor. Ik heb nog 1 test en die mag ik van mezelf woensdag pas doen.
Hoi morgan, Laat ik beginnen met:ik heb er geen verstand van,maar ik heb vorige week getest en ben zwanger.alles wat je schrijft is ontzettend herkenbaar.ik was 2 dagen overtijd en toen begon het allemaal, maagzuur,hoofdpijn,misselijk, ontzettend koud en idd niet warm te krijgen,pijn in onderbuik.. Das zoals ik eerder schreef,erg herkenbaar. Hoop voor je dat je zwanger bent! Maarja, de test zal het eerst moeten bevestigen..spannend hor! Wanneer kan je testen? Gr.
Vannacht echt gruwelijk slecht geslapen. Hele nacht last gehad van misselijkheid, maagzuur, zere borsten, steken rond beide tepels en zere buik en rug. Inmiddels vroeg op omdat ik zo moet gaan werken. Uit bed kreeg ik het gelijk ijskoud. Nog steeds kotsmisselijk, ik moet echt niet denken aan eten, terwijl mijn maag toch honger heeft geloof ik. Mijn borsten lijken weer groter geworden, mijn bh gaat steeds strakker zitten. Ik zie zo wit als een lijk en ben echt kapot. Dat wordt heel hard mijn best doen vandaag op het werk om te doen alsof er niets aan de hand is Gelukkig moet ik maar een half dagje en er zijn nogal wat zieken op het werk, dus doe wel alsof ik misschien 'iets' te pakken heb maar niet ziek genoeg om thuis te blijven Het wachten duurt zo lang, maar nu ik dit allemaal voel begin ik toch echt wel te geloven dat ik zwanger ben. Zelfs mijn man zegt steeds, je bent zwanger, geen twijfel mogelijk. Gisteren was super emotioneel, paar keer moeten huilen... Normaal huil ik helemaal niet vaak, dan moet het wel heel erg zijn. Gisteren zat ik bevallingsverhalen te kijken op tv, janken! Hahahaha! Normaal huil ik daar nooit om. Ik hoop zo dat het waar is. Woensdag ga ik testen. Dat is dag 26 van mijn cyclus en dus ook de eerst mogelijke NOD dag. Mijn cyclus varieert tussen de 26 en 32 dagen, 29 is het meest voorgekomen tot nu toe. Dus er is een kans dat ik woensdag toch negatief nog test, maar ik kan echt niet langer wachten hahaha! Als de test 4 dagen voor NOD positief aangeeft en mijn cyclus is 29 dan moet hij in principe woensdag positief zijn! Zoooooo spannend!! Ik ga samen met mijn man testen.
Pfff....wat een dag. Vanmiddag kwam ik compleet uitgeput thuis van het werken. Moest alweer huilen, echt om niks. Nog steeds geen eetlust omdat mijn maag nog niet zo blij was. De steken die ik vannacht in mijn tepels had werden vanmiddag zichtbaar, mijn tepelhof is gewoon een heel stuk groter geworden en mijn bh begint krap te zitten! Mijn buik is vanaf de middag tot de avond echt opgezwollen en dan is het niet fijn om de knoop van mijn broek dicht te doen. In de ochtend is mijn buik ook dik, maar minder erg dan in de middag en avond. Vanavond lasagne gegeten en heb er nu nog steeds het zuur van. Eigenlijk toch best veel "kwaaltjes" voor zo'n prille zwangerschap. Mijn man pest me ermee. Hoe beroerder ik me voel, hoe blijer hij is, want hij zegt: dan ben je tenminste nog zwanger. Ook is hij er stellig van overtuigd dat het een tweeling wordt en dat het twee jongens zijn. Daarom heb ik volgens hem nu al zoveel klachten. Mannen, wat moet je er toch mee af en toe hahahaha! We wachten rustig af tot woensdag. Ik weet in ieder geval wel zeker dat als ik toch ongesteld word, ik in ieder geval wel zwanger ben geweest. Dat kan gewoon niet anders.
mag ik vragen hoelang jullie al bezig zijn? Het kan echt ook gewoon ontpillen zijn maar goed als jij heel sterk dat gevoel hebt zou het zomaar wel zo kunnen zijn! Ben erg benieuwd
Ik ben eind april al gestopt met de pil en heb dus 7 maanden ontpilt. Mijn cyclus was direct weer helemaal in orde. Van het ontpillen heb ik wel veel last gehad de eerste 3 maanden, ik was totaal mezelf niet meer. De eerste eisprong ook gillend van de pijn op de bank gelegen. Sinds ik gestopt ben heb ik elke eisprong precies kunnen voelen. De laatste maanden heb ik geen ontpil klachten meer gehad. En alle ontpil klachten die ik voorheen heb gehad leken absoluut niet op wat ik nu heb. Dus nee, ontpillen is dit echt niet meer. Sinds eind april hebben we alleen maar met condoom geklust omdat ik wilde voorkomen dat ik zou denken dat ik zwanger was terwijl ik aan het ontpillen was. Dit is de eerste ronde dat we proberen zwanger te worden.
ben voor je aan het duimen. eerlijk: Ik ben 6 maanden aan het ontpillen geweest en kreeg allemaal "bekende" verschijnselen maar was achteraf niet zwanger. de 6e maand was ik wel zwanger maar vanaf het begin tot eind van de zwangerschap totaal geen last van de "bekende" verschijnselen. Ben echt zo benieuwd naar woensdag, ik krijg er helemaal de kriebels van Hoop woensdag goed nieuws te mogen lezen dame
grappig ik heb bijna hetzelfde als jou.. heb dus ook getest vandaag ook negatief en mijn eisprong was 28 november. Mijn vorige cyclus was 37 dagen dus ben veeel te vroeg met testen op dag 27 maar ben gewoon zo ongeduldig. En ik dacht nu heb ik zoveel rare symptomen het kan niet anders.. Helemaal nadat ik gisternacht bijna over moest geven.. Marja volgens mij doet je lichaam rare dingen met je als je iets graag wilt Het zou trouwens wel een geweldig kerstcadeautje zijn als het nu raak was geld voor jou denk ik ook!
De afgelopen dagen heb ik niet echt symptomen gehad, behalve dat mijn borsten weer groter leken. Ik dacht, misschien dan toch niet zwanger? Maar ik geloof dat het vanochend wel min of meer bevestigd is dat ik gewoon zwanger moet zijn. Ik werd om 08:00 wakker van misselijkheid, ik heb me nog nooit zo misselijk gevoeld. Daarnaast wat steken in mijn buik en heel erg moe. Heb ongeveer 5x overgegeven tot nu toe, maar er komt niks uit omdat mijn maag leeg was. Ben nu aan het proberen toch iets te eten en een kopje thee met suiker te drinken. Voel me nog steeds misselijk, maar tot nu toe blijft alles er nog in zitten. Morgenochtend testen, ben benieuwd! Ik hoop dat de test positief laat zien morgen. Maar het is dan wel pas dag 26 van de cyclus, dus het kan ook nog negatief zijn.... Spannend!!!