Met misoprostol (cytotec) miskraam opwekken maar het werkt niet!!

Discussie in 'Miskraam' gestart door Bob1981, 8 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Meiden,

Ik heb met 11,4 weken een ma gehad...het hartje is helaas gestopt met kloppen...vreselijk nieuws!!
    Maar nu heb ik in overleg misoprostol gekregen om een miskraam op te wekken maar tot op heden werkt het niet en heb ik alleen maar heel veel pijn...
    Ik heb gisterochtend de 1e set van 4 pillen vaginaal ingebracht en 12u later heb ik de 2e set pillen ingebracht dat was gisteravond...gister heb ik pijnlijke buikpijnen gehad en vandaag weer maar verder niets...het enige is dat ik super misselijk van de pillen ben en heel erg aan de diarree (sorry voor de details) Maar er is niets van te merken dat een miskraam eraan komt of doorzet...
    Als ik het opzoek op internet dan kwam het bij de meeste toch vrij snel...maak me best zorgen omdat ik flinke pijn heb maar het niet doorzet en ik vandaag en morgen nog moet wachten voordat ik maandag naar het zh mag voor alsnog een curettage...

Hebben andere mensen dit ook gehad dat het niet werkte of langer dan een dag duurde??
    Hadden jullie dan ook best pittige buikpijnen?

Ik hoor graag jullie verhalen...

Thanks!!

Liefs Bob

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

Wat afschuwelijk voor je! De buikpijnen horen er wel bij ja. Neem paracetamol en gebruik een kruik. Andere medicatie, zoals ibuprofen, is af te raden omdat het de weeën remt. Het kan zijn dat de miskraam alsnog op gang komt, soms duurt het een paar dagen. Als je de pijn niet meer trekt, neem dan contact op met het ziekenhuis!

Suus

3. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Als eerste, wat een vreselijk nieuws hebben jullie gekregen, afscheid te moeten nemen van jullie kindje...

Ik herken het helaas..ik ben ook 5 keer een kindje rond die weken verloren..

En een keertje was ik wat verder..

In elk geval ik ben van de 6 keer, 4 keer gecurreteerd. En twee keer kreeg ik van tevore cytotec...Vreselijke buikpijnen ne veel bloedverlies, maar de vruchtjes zaten er nog.

Ik kreeg gelijk die dag erop een curretage, bij allebei de keren. Door de cytotec staat de baarmoedermond open en kunnen ze makkelijker naar binnen om alles schoon te maken..

Heel veel sterkte de komende tijd!

Deel Deze Pagina