Extragevoelige zw.testen, werken die???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Ann1, 31 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ann1

Ann1 Lid

2 mei 2010
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uit nieuwsgierigheid....
    Hoe groot is toch de kans dat als je zwanger bent, je een aantal dagen voor je nod positief test bij een extragevoelige zwangerschapstest?
    Ik zie net dat er zelfs een test is die je kan gebruiken 6 dagen voor je NOD!
    Bij veel vrouwen lees ik dat zij zelfs op of een paar dagen na hun nod nog niet echt positief testen.....

Bij wie werkte ze wel en bij wie niet?

2. Mariska121

Mariska121 Actief lid

2 jul 2007
    415
    0
    0
    Ik heb die van kruidvat gebruikt, 2 voor 5 euro. Was posi op 10 DPO en op 11 DPO, op 11 DPO was ie al lichter aan het worden en vandaag op 13 DPO is ie volgens mij nega. Lijkt er op dat ik toch ongie begin te worden.

3. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

11 feb 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denk dat ze allemaal wel werken alleen voor je nod kan er nog zoveel mis gaan.
    Dus wel zwanger maar toch ook weer ongesteld.

Daarom wordt er ook vaak gezegt, wacht tot je nod met testen.
    Persoonlijk test ik ook altijd te vroeg. Ik weet liever of het lukt om zwanger te worden dan niet en ookal ben je enorm telurgesteld als je toch ongesteld word.. dat ben ik elke maand toch wel, wel of geen positive zwangerschapstest.
    Liever de bevestiging dan dat het wel kan lukken.

4. mroos

mroos Niet meer actief

ik heb tijdens mijn zwangerschap op dag 11 hartstikke duidelijk getest met de 2 voor 5 van kv. Verschilt toch wel heel erg per persoon denk ik.

5. Maryam86

Maryam86 Bekend lid

17 mrt 2010
    527
    0
    0
    NULL
    NULL
    die van 6 dagen wordt afgeraden, maar die van 4 dagen zijn redelijk betrouwbaar en de kans dat de zwangerschap ook doorzet nadat je overtijd bent zeg maar, is ook groter.

Ik heb de vroege test van de etos gebruikt (4 dagen voor NOD), en testte daarmee negatief, de volgende dag deed ik KV 2v5 en die was positief! Dit welliswaar heel licht, maar die van de etos was de vorige dag witter dan wit. De volgende dag deed ik weer KV en toen was ie al wat donkerder, dus in mijn ervaring is de "normale" test van kruidvat gevoeliger dan bv de "vroege" van etos.

6. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Clear blue digitaal en kruidvat waren eerder positief dan matcare ultra o.i.d. (6 dagen van te voren te gebruiken, NIET DUS)

Deel Deze Pagina