hallo dames, Ik ben nu 33 weken 3 dagen zwanger (mijn banner kloptn iet helemaal) ben vorige week bij de gyn geweest en moest absolute bedrust houden omdat mijn baarmoedermond zich al aan het vervormen is. om de 2 dagen naar het zh voor ctg ivm aanhoudende harde buiken en zeurend gevoel onderin mijn buik wat door trekt naar rug en benen. dinsdag weer bij de gyn geweest (andere dan de vorige keer) deze zei weer dat ik wel wat mocht doen maar niet zware huishoudelijke klussen dus mag alleen mijn eten koken en wasjes weg draaien that's it verder rusten maar nu komt het... nu had ik net ineens dat ik de baby heel erg voelde drukken down town en niet tegen mijn schaambot maar echt daar beneden het drukkend gevoel ik wil eruit zeg maar..... wie herkent dit en wat moet ik hiermee?? heb me wel voor genomen gebeurd het nog eens dat ik de gyn ga bellen
Ik zou voor de zekerheid toch even gaan bellen met je gyn. Ik weet niet wat het kan zijn, maar voor hetzelfde geld ben je gewoon al aan het bevallen. Echt gaan bellen hoor! Liefs Puck. Ps: ik hoop natuurlijk voor je dat je kleintje nog even blijft zitten want het is nog wel vroeg.
Ik hoop voor je dat het alleen maar voorweeën zijn, maar zou toch voor de zekerheid maar even bellen, meid! Niet om je bang te maken, maar om je gerust te laten stellen!
Ik zou ook gewoon maar bellen, daar zijn ze voor. En jij maakt je ongerust wat ook niet erg bevordelijk is natuurlijk. Maar wel logisch 31 weken en 3 dagen zwanger maar baby is 34 weken en 3 dagen ver...
Ik zou ook even bellen hoor! Beter een keer teveel dan te weinig! Ik herken wel hoe jij het omschrijft. Ik heb dat de laatste tijd ook, maar dan met vlagen. Ik kan er dagen geen last van hebben en dan weer een paar keer op een dag wel. Het voelt inderdaad echt als een grote druk beneden en doet ook best pijn en het voelt echt onaangenaam. Ik denk dat 't erbij hoort, dat ze steeds verder aan het indalen is en dat ik dat voel, maar dat is een gok hoor. Succes in ieder geval! GRoetjes Masu
ik heb t ook maar me meisje is volledig ingedaald vlk zegt tegen mij dat t normaal is en kan tot t einde zo voelen alleen mijn baarmoeder mond is wel nog lang en dicht dus als ik jou was zou ik bellen
Dan is het waarschijnlijk aan het indalen, dat voelt alsof het er ieder moment kan uitvallen of al tussen je benen hangt