Ik heb vanmorgen duidelijk licht positief getest maar ik verlies al 2 dagen bruin en sinds vanochtend ook heel donkerrood. Eergisteren en gisteren had ik krampen, vandaag niet meer. Alleen nog een beetje een 'druk' op de onderbuik. De test was trouwens niet gevoelig. Hij geeft pas positief aan met een hcg waarde van +25. Kan pas maandag naar de gyn:x
Chebu... Wat rot.... en herken het.... heb twee keer gehad dat ik duidelijk positief testte.... (laatste keer in oktober, zie album).... en paar dagen later begon te bloeden.... Bij mij waren het vmk's.... ik kreeg trouwens helemaal geen controle ofzo.... had bij de eerste keer de huisarts gebeld, en die zei dat ik maar tot 8 weken moest wachten.... en dan eventueel een echo.....:x (echt niet normaal!!) Paar dagen later testte ik niet meer positief, dus wist ikzelf al genoeg..... Hoop dat het bloed bij jou niets betekent...., maar aangezien je topic hier hebt geplaatst, weet je dat het ook de andere kant in kan gaan... iig veel sterkte gewenst...
Heb t ook wel eens gehad, dan worden de testen met de dag minder duidelijk.. als ze duidelijker worden de aankomende dagen hoeft een bleoding niet zoveel te betekenen hoor... spannend, ga voor je duimen dat je in ieder geval snel zekerheid hebt en ik hoop natuurlijk de positieve kant op .
Ik heb een test van het merk Pregnafix gebruikt. Ik woon in Duitsland en gebruik Duitse testen. Hoop zo dat ik maandag gelijk naar de gyn kan! Ze heeft me ook geholpen bij m´n 1e kindje, dus ben benieuwd. Ik heb trouwens wel gevoelige tepels en heel erg veel honger. Verlies ook geen bloed meer, alleen roze bij het afvegen. Bedankt voor jullie antwoorden. Het kan denk ik idd alle kanten op gaan.