Hoi! Ik heb zojuist een zwangerschapsbroek van h&m aangetrokken van zo'n 3 jaar geleden. Ik dacht ik kijk even of deze goed zit dan kan ik een paar nieuwe in die maat bestellen. (Of 2 maten en dan terugsturen) Maar nu zag ik dat deze zw.schaps broek maat 42 had. Maar normaal gesproken heb ik van gewone h&m broeken maat 29 of 30. Het leek mij best een verschil want ik dacht ik bestel van de zwschapsbroek een 38 ofzo Is er iemand die me kan helpen? Vallen de zwangerschapsbroeken klein qua maat of is het per broek echt een wereld van verschil? Ik ga ze op internet bestellen omdat je hier in de buurt niet echt of een hele kleine zwangerschapsafdeling hebt. Dus passen is dan lastig
Ik vind het momenteel een wereld van verschil per broek helaas.. dus als ik jou was zou ik meerdere maten bestellen en dan gewoon terugsturen wat niet goed is. Weet je in ieder geval zeker dat de goede maat erbij moet zitten.
Ik heb altijd de zwangerschap broeken van de h&m. Heb de maten niet anders dan anders. Wel vind ik het aan het eind prettiger om maat 40 te dragen ipv 38. Het past dan nog wel maar zit minder prettig. Dus als ik moet kiezen zou ik meteen 40 kopen ipv 38.
Ik heb 1 spijkerbroek van H en M. Die valt wel op maat, of misschien een beetje kleiner. Ik had in 1 keer goed gegokt in elke geval .
Ik had 3 spijkerbroeken in maat 42 gekocht wat ik normaal ook heb waarvan ik er maar 1 pastte, de rest was te krap.
Ik heb normaal maat 36, maar heb een 38 gekocht. En zelfs die zit nu aan het einde van de zwangerschap zo strak dat ik hem niet meer draag... dus ik zou niet al te krap kopen!
Ik heb een maat 40 die iets te groot is, een 40 die perfect zit en een 40 die ik moet ruilen voor een maat groter, allemaal van dit seizoen
Ik heb mijn normale maat gekocht, 38 en die zitten prima. Ik vind ze eerder ruim vallen dan te krap. Zeker bij de onderbenen vind ik ze vaak te los zitten en te lang (nu heb ik wel vrij smalle benen) .
Bij mij viel 2 jaar geleden alles klein. Normaal heb ik 38 (soms 40), maar alle broeken pastte ik pas in 42 van de H&M zwangerschapsbroeken.
Ik heb in het begin van de zwangerschap twee broeken gekocht, een in mijn eigen maat (36) en eentje een maat groter (38). Inmiddels zit die in mijn eigen maat al enkele weken niet fijn meer en krap, maar maat 38 zit nog altijd erg fijn en lekker. Heb er onlangs nog een bijgekocht.
Ah misschien verklaart dat waarom ik 3 jaar geleden dus blijkbaar ook maat 42 had en ze dat (aan de reacties te zien) aangepast hebben en nu alles kleiner valt
Handig zeg!!!! Ik heb er nu 3 in mijn winkelmandje dus er zou er dan toch minimaal 1 moeten passen haha! Alle meiden bedankt voor jullie reacties!! Helaas zijn jullie niet eensgezind dus ik zal toch wat moeten gokken!
Voor mijn gevoel gewoon normaal. Heb normaal ook maat 40 en van positiebroeken ook. Ze zitten nu na 34 weken nog steeds prima en ben al best aangekomen ook rondom mijn heupen bijv. Alleen mijn korte broek is bijv wel weer een maat groter.
Ik heb normaal maar 36 bij de h&m. Nu een zwangerschapsbroek in 38 die top zit. Maar gewoon even passen, dan weet je het
Ik heb er 2 van H&M in maat 40. Normaal geen broeken van de H&M, dus kan het niet vergelijken. Ik heb er 3 maanden veel plezier van gehad, maar merk nu dat ze toch wel strak gaan zitten. Drukt vooral onder bij mijn buik, dus ben bang dat ik er niet veel gebruik meer van ga maken...