Harde buiken

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door , 13 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ben vandaag 36 weken 1 dag en heb sinds gister extreem veel harde buiken! Ben vanmiddag bij de verloskundige geweest en die was er heilig van overtuigd dat het een blaasontsteking zou zijn.. heb mijn urine naar de huisarts gebracht, maar het is geen blaasontsteking!

Wat zou ditk unnen zijn?

2 weken terug was mijn kleine trouwens ook ingedaald & vast in bekken volgens de verloskundige... vandaag was die wel al laag aan t zitten, maar zat zijn hoofdje weer niet vast in bekken.. is dit niet erg raar? Dacht dat dit niet eens mogelijk was?

2. Niet meer actief

erg rot geslapen vannacht, omdat de harde buiken echt blijven komen... vanmorgen weer mijn urine weggebracht maar er is echt niks in te zien.. ga zo denk ik dan toch maar de verloskundige bellen! Wat kan dit zijn?

3. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi JsztD,

ik denk dat het toch gewoon voorwerk is en dat je je er niet te druk om moet maken. Het is natuurlijk wel heel lastig dat je slecht slaapt, maar er is niet echt een oplossing voor. Warmte en ontspanning. Maar als het komt doordat het kindje nog een klein beetje op en neer wipt in je bekken (wat dus wel gewoon kan), dan kun je er al helemaal niets aan doen. Als je er nou een paar dagen echt slecht van slaapt, kun je wellicht via de vk een slaappil in het ziekenhuis op halen.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina