Voor jullie verderlezen, wil ik wel even zeggen dat het soms een beetje onsmakelijk verhaal wordt... Sins vorig jaar oktober ben ik gestopt met de pil vanwege een kinderwens die mijn vriend en ik hebben. Sinds het stoppen een onregelmatige cyclus en als ik dan ongesteld word, duurt het max 2 dagen. Voorheen met pil duurde het ongeveer 5 dagen. Als ik een cyclus neem van 28 dagen, zou ik dus eigenlijk vorige week vrijdag ongesteld moeten worden, Gistermiddag kreeg ik na de grote boodschap opeens een bloederig, slijmerige massa in mijn toiletpapiertje na het plassen. Ik was al redelijk teleurgesteld... Ik ben weer ongesteld dacht ik. Het gekke is dat ik daarna niet tot een paar druppeltjes gebloed heb tot vanmorgen. Weer na de grote boodschap bloed in mijn papiertje na het plassen. Net nog even gekeken of ik nog vloeide maar ik zag dus weer niks tot nauwelijks iets in mijn inlegkruisje.... Iemand hetzelfde gehad? Ik zie dit niet als een menstruatie, maar wat is dit dan?
Weet je zeker dat het bloed uit je vagina komt, en niet uit je anus na de grote boodschap? (lekker verhaal zo..) Je lichaam is wss nog aan het ontpillen, daardoor kan je menstrautie elke keer erg anders zijn en veel later komen. Als je t niet vertrouwd, kun je altijd een zwtest doen..
Je kan pas spreken van een menstruatie wanneer het echt "doorbreekt". En dat doorbreken is bij iedereen weer anders. Lekker duidelijk he Maar het kan wel zijn dat dat snel gaat gebeuren en dat je, als je veel druk zet, er al een beetje meekomt. Dat herken ik wel. Ik weet niet of er nog sprake is van ontpillen, de 1 is daar soms langer mee beig dan de ander en soms is je cyclus nog niet regelmatig en op orde. Je lijf moet nog een ritme vinden. En soms vind je die nooit Ik zou het even aankijken. Heb je verder de symptomen die je normaal bij een menstruatie hebt? Als het nou niet doorbreekt met een paar dagen, of het houd ineens op, of je krijgt pijn zoals je dat niet eerder heb gehad, of andere symptomen die je onbekend zijn, zou ik bellen met een huisarts. Maar zelf denk ik dat je snel ongesteld zal worden
Hmmm... Nee het bloed komt niet uit mijn achterste om het zo maar even te zeggen Zo mss maar toch een test kopen dan...
Holy sh*t, helemaal overheen gelezen, dacht dat je al getest had, waar haal ik dát nou weer vandaan Ja, dan kan je best eens zwanger zijn, testen dus!
Zou niet uit moeten maken denk ik, want het test alleen op het hormoon. Misschien zorgen dat je eerst in een potje plast en dat je dat zo ver mogelijk naar voren houdt. Of anders voordat je test even met een wc papiertje vegen voor de zekerheid? Ben benieuwd