Afspraak huisarts gepland

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xDanielle, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Hee allemaal.

Ik weet niet of het hier juist staat, volgens mij wel?

Ik heb al aantal keer onderwerpen geopend maar vandaag eindelijk de knoop doorgehakt.
    Vandaag ongesteld geworden, zitten nu in ronde 12.
    Ik heb de huisarts gebeld met de vraag hoe het nu in zijn werk gaat..
    Ze vertelde mij dat ze me graag door wilde sturen naar de fertiliteitsarts maar omdat ik overgewicht heb & een traag werkende schildklier met medicatie wilde ze me toch graag eerst zelf zien.
    Nu heb ik Woensdag een afspraak staan, moest mijn temp kaarten & ovulatie testen mee nemen.
    Ik vind het erg spannend en ben heel benieuwd wat ze nu willen of kunnen gaan doen.
    Ik slik al 2 jaar dezelfde hoeveelheid medicatie, en val de ene maand 5 kilo af waar er de volgende week weer 3 bij komen.. Mijn gewicht schommelt heel erg in de week naar de eisprong, en in de week van de menstruatie.

Een vruchtbaarheidsbehandeling zal er niet inzitten wegens overgewicht vrees ik. Maar kijken ze dan wel gewoon naar beide? Of er genoeg bewegend zaad is, ei goed is etc?
    Of doen ze dat ook niet met overgewicht..

Hebben jullie tips voor ons voor de afspraak?

2. talithatje

talithatje Bekend lid

9 jun 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Met overgewicht doen ze ook vruchtbaarheidsbehandelingen hoor ;)
    Een vriendin van mij heeft ook (veel) overgewicht en die is met ivf zwanger geworden.
    Succes!! En spannend!! Hoop dat je snel antwoorden krijgt en dat ze wat voor je kunnen doen!!

3. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Hier mag je geloof ik max een bmi van 30/35 hebben. Je hebt wel klinieken zoals het geertgen, maar dat is voor ons helaas niet haalbaar als je daar dagelijks heen moet.
    Ik wacht ook rustig af wat ze zeggen/doen mischien is er wel helemaal niets mis en duurt het gewoon wat langer! Dankjewel!

Deel Deze Pagina