Hi allemaal, in ben na 6 jaar weer opnieuw begonnen met een vruchtbaarheidsbehandeling. meerder plaatse ik al een topic over innestellingsfalen bij hydrosalphinx en ook weer innestelingsfalen na verwijdering van beide eileiders. Ik wist even niet meer wat te doen, totdat iemand me wees op C&C en hun onderzoeken op plasma cellen en nk cellen, ik heb deze onderzoeken gehad, het enige wat eruit kwam was lage nk cellen. nog iets verrassends was de uitslag van het zaadondrzoek van mijn man, zijn zaad bleek goed te zijn voor ivf, terwijl ik al 5 icsi pogingen gehad met steeds tussen de 9&14 eicellen heb met steeds maar 1 embryo. Nu heb ik maandag de punctie gehad , 13 rijpe eicellen met 6 bevruchtingen met ivf vond ik dus een hele geruststelling. nu heb ik voor morgen accofil / filgristam om te spuiten, alleen ik vind niets over dit op internet, en de bijsluiter betreft op zwangerschap is ook niet echt motiverend om te lezen. Ze zullen heus weten wat ze doen, maar heeft iemand hier goede ervaringen mee?
Ik had ook lage NK cellen (ook n.a.v. onderzoek Cuypers). Ik moest voor en na de terugplaatsing een spuit zetten en ook nog 1 toen ik zwanger was. Maar die spuit had een andere naam dan die jij nu krijgt. Ik denk wel dezelfde werking want ik herken wat je zegt over de bijsluiter. Ik werd die poging zwanger, maar ik ben wel een beetje sceptisch. Voor een tweede kindje zijn we namelijk overgestapt naar een ander ziekenhuis en zij deden niets met NK cellen. Toen heb ik dus niet die spuit gezet en raakte ik ook zwanger. Ik weet het dus niet zo goed..
Ja ik zie dat het bij jou ivf 1 was , maar ik heb natuurlijk al 5 icsi behandelingen gehad, zonder resultaat, dus vandaar dat ik verder wilde gaan kijken of er niet meer aan de hand was omdat er nooit een zwangerschap is geweest.. Maar goed om te lezen dat het iig wel goed is gegaan bij jou! ik weet ook niet meer waar ik goed aan doe.
K heb trouwens in Nederland 3 pogingen gedaan en 2 in Gent, daar is beide nooit verder onderzoek gedaan, ze gingen gewoon uit dat het het probleem was van de verminderde zaadkwaliteit. die lekkende eileiders zijn ook niet daar ontdekt maar bij een tussentijdse follikelmeting bij nijgeertgen dus mijn vertrouwen in Gent is ook een heel eind verdwenen
Ik heb filgrasim gespoten dag van terugplaatsing 1 spuit twee dagen erna nog een spuit en daarna om de 2 weken tot 10 weken. mijn nk cellen waren 36
Maar ik had een bacterië in mijn baarmoeder waardoor ze extreem laag waren. Dat zou zich nog kunnen herstellen bij mij in de toekomst.
Oké ik dacht dat de mijne 68 waren, ik moet morgen spuiten en mijn terugplaatsing is, hopelijk, zaterdag. Dus verder ook geen spuiten gekregen om na de terugplaatsing te zetten ofzo.. misschien ligt het aan de waarde.. ben blij voor jou dat het met behulp van de medicatie gelukt is! Ik wilde wat info zoeken op internet maar dat was geen gerustgestelde info die in vond, maar om dan hier toch de succes verhalen te lezen geeft me weer goede moed!
Snap ik! En ik kan mij herinneren dat mijn waarde op het randje was van wel/niet te laag. Dan is het natuurlijk ook anders. Idd lastig waar je goed aan doet..
Ik hoor wel van mensen dat het met de spuiten of infusen ineens wel gelukt is denk dat het wel verschil maakt. heel veel succes met de terugplaatsing, hopen op een mooie plakker!