Hoe ging het verder bij jullie ?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Wendyhuitink, Aug 17, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wendyhuitink

Wendyhuitink Actief lid

Apr 12, 2012
    413
    0
    0
    Breda
    Hoi dames ..
    Gisteren avond begon ik weeën te krijgen eerst stekende indalings pijn dat ik echt moest blijven zitten op de wc omdat ik ook dacht ratio moest poepen en plassen maar dat was niet zo ...
    Vervolgens mijn buurvrouw / beste vriendn gebeld en die is naar me toegekomen en heeft met me bijgehouden wanneer en hoelang de weeën kwamen ...naar meer dan een uur weeën kreeg ik er ook rug weeën bij en door de druk moest ik droom van overgeven ... Vervolgens het Ziekhuis gebeld en ik moest komen ... Ben aan de ct gelegd en had nog weeën vervolgens een uur later kwam de verloskundige en kreeg een inwendig onderzoek ..alleen mijn baarmoedermond was licht verweekt maar verder niks ...dus de verloskundige stuurde me weer naar huis ...
    Ik was om 1 uur thuis en heb tot 4 uur geslapen .. Nu heb ik alleen nog best wel pijn in mijn rug en billen verder is alles nu rustig ...

Herkend iemand dit verhaal een beetje en zo ja zijn jullie na deze ervaring snel bevallen of heeft het nog lang geduurd ???mweet namelijk niet wat ik n moet verwachten .. En bij iedereen is het natuurlijk ( of misschien) anders ...

Gr. Wendy

2. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Oefenweeen?
    Indalingsweeen?

Kan nog wel even duren meid maar pijnlijk kan het wel zijn ondanks dat het niet zo veel doet nog.
    Ach scheeld weer een stukje straks

3. Wendyhuitink

Wendyhuitink Actief lid

Apr 12, 2012
    413
    0
    0
    Breda
    Het waren wel echte weeën zeiden ze ook in het ziekenhuis .. Ik heb al wel vaker oefen weeën gehad en harde buiken en dergelijke ...

Dus ben wel zenuwachtig nu

4. tresje

tresje Fanatiek lid

Jun 13, 2011
    2,414
    0
    36
    dat kan nog wel een paar weken duren hoor. ik heb ook al 2 wkn zulke vlagen van een paar uur. dan denk ik dat t begint, maar dan houdt t toch op.

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik denk flinke oefenweeen en dat je lichaam zich aan het voorbereiden is op de bevalling.
    Succes met de laatste loodjes!

6. Zonnebloem25

Zonnebloem25 Actief lid

May 18, 2012
    431
    0
    0
    Bij mij begonnen de oefenweeen (zoals ze die noemen omdat ze niet doorzetten) op woensdag. Ik had ze ook in m'n rug, afschuwelijk.
    Op vrijdagmiddag ben ik gestript en zaterdagmorgen ben ik bevallen van een prachtige zoon.

Wanneer het 'echt' begon was bij mij na het strippen vrijdagmiddag.
    Ik hoop voor je dat het zsm doorzet, dit is vreselijk en je word er heel moe van.

Succes!!

7. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

Sep 28, 2011
    1,490
    0
    0
    ze is pas 35 weken hoor dus hoe vervelend het ook is voor de kleine is het echt beter als hij nog even blijft zitten.ze gaan haar nu ook echt nog niet strippen is veelte vroeg.hoe moeilijk ook gewoon rustig aan en toch nog proberen te genieten van de laatste weken

8. Zonnebloem25

Zonnebloem25 Actief lid

May 18, 2012
    431
    0
    0
    Uh sorry hoor niet naar gekeken.

Dan hoop ik idd niet dat het doorzet en het niet weer terug komt. In ieder geval niet eerder dan een week of 38

9. Wendyhuitink

Wendyhuitink Actief lid

Apr 12, 2012
    413
    0
    0
    Breda
    Dank je dames !!!

Ik word zoizo ingeleid met 38 weken op 2 september

10. Wendyhuitink

Wendyhuitink Actief lid

Apr 12, 2012
    413
    0
    0
    Breda
    Pffff me rug doet nu weer zo pijn!!!! En mijn billen ook!!!

11. Wendyhuitink

Wendyhuitink Actief lid

Apr 12, 2012
    413
    0
    0
    Breda
    Niemand???

12. Zonnebloem25

Zonnebloem25 Actief lid

May 18, 2012
    431
    0
    0
    Lieve meid als je t niet vertrouwd bel dan ff je verloskundige.

13. Wendyhuitink

Wendyhuitink Actief lid

Apr 12, 2012
    413
    0
    0
    Breda
    Ik heb om 11 uur nog gebeld naar het ziekenhuis ... Maar hun zeggen gewoon rustig thuis blijven zitten .. Dus ja

14. Zonnebloem25

Zonnebloem25 Actief lid

May 18, 2012
    431
    0
    0
    Probeer het dan voor nu van je af te zetten.
    Als zij iets zouden vermoeden wat kan wijzen op het begin van de bevalling of wat dan ook, dan hadden ze je laten langskomen.

Het kan ook best wat spierpijn zijn van de rugweeen enz die je hebt gehad.

15. Wendyhuitink

Wendyhuitink Actief lid

Apr 12, 2012
    413
    0
    0
    Breda
    Oke

16. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    voorweeen ben ik bang.. ik had het bijna elke nacht bij de 1e vanaf 37 weken, later ook overdag. erg slopend!

17. Cin85

Cin85 VIP lid

Jan 12, 2010
    12,494
    13,967
    113
    Female
    Heb bij mijn zoontje met 34 weken weeen gehad, 3 dagen lang weeenstormen om de 2 minuten weeen die 1 minuut vol hielden. Heb toen ook zo'n pethadine prik oid gekregen om te slapen. Met 34 weken remmen ze niet meer en men dacht toen ik binnen kwam ook echt dat ik zou gaan bevallen. Zelfs het fototoestel mochten we niet meer uit de auto pakken.
    Uiteindelijk hielden de weeen na 3 dagen op, ben erna nog 2 keer opgenomen geweest met wederom weeen. Mocht gelukkig tussendoor ook elke keer naar huis en moest dan ook rust houden. Zou dan ook met 37 weken worden ingeleid maar toen waren de weeen al verdwenen. Uiteindelijk zijn met 39.0 mijn vliezen gebroken, toen kreeg ik geen weeen dus met 39.2 alsnog ingeleid. Overigens was met 34 weken mijn baarmoedermond ook licht verweekt maar nog geen ontsluiting oid.
    Dus het zegt niets of je te vroeg gaat bevallen of niet. Hoop het niet in elk geval voor je!

18. Veer85

Veer85 Actief lid

Feb 15, 2012
    124
    0
    0
    Bij mijn eerste ben ik op zaterdag opgenomen in het ziekenhuis met weeën, was toen 34.4 weken zwanger. Ik had 1 cm ontsluiting. De weeën gingen weg en ik kon op zondagochtend naar huis. 's Middags ben ik in bad gaan liggen en toen ik daar uit kwam, kwam er een vloed van weeën en ben ik uiteindelijk om 01:03 bevallen.

19. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    Heb bij Fiene ook vanaf week 36 flinke voorweeen gehad... Hebben haar met iets meer dan 38 wk gehaald i.v.m. Mijn bloeddruk, maar volgens mijn gyn had het zo nog weken kunnen duren..

20. memmievan3

memmievan3 Actief lid

Mar 16, 2012
    332
    0
    0
    friesland
    ik heb 3 weken lang in zulke weeen gezeten.
    dan een dag niet dan een dag wel.
    uiteindelijk met 38 weken gestript en toen was hij er de volgende morgen, maar het zegt niks meid.

rustig blijven afwachten

Share This Page