Hoi allemaal. Ben bezig met ivf agonist schema. Afgelopen maandag de tp gehad van 2 5daagse embryo's. Ze gaf aan dat het geen topkwaliteit was. Dus met een dubbel gevoel weer naar huis. Voor de rest niet veel info... Dit bleef in mijn hoofd zitten en ik wilde meer info. Nu weet ik dus dat 1 embryo 12 cellig was en de andere 7 cellig. Voor een 5 daagse embryo zagen ze liever een 25 cellige embryo vertelde ze mij. Maar ze hebben wel elke dag celdeling laten zien. Goed, als ik dit zo hoor zie ik het somber in. Wie heeft iets gelijks meegemaakt en is toch zwanger geraakt??
Een 5 daagse embryo is een blasto en doorgaans zijn de cellen dan niet meer te tellen. Een 7-cellige past meer bij een dag 3 en een 12-cellige eigenlijk ook. Hoeveel kans valt niet te zeggen. Hier werden zulke embryo’s helaas niet eens teruggeplaatst op dag 5. Ik wens je wel heel veel succes en hoop toch op een mooi resultaat .
Dit weet ik vandaar mijn vraag of iemand zoiets gelijks heeft meegemaakt en toch zwanger is geraakt. Om mijn hoop juist op te krikken!