Lage PH-waarde als HVG zich in je lichaam vormt?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Conchita, 2 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Conchita

Conchita Actief lid

7 mrt 2009
    137
    0
    0
    Managementassistente
    Vught
    Hallo dames,

Ik vroeg me wat af... Ik zou eigenlijk afgelopen weekend mogen beginnen met ovulatietesten, zo gezegd, zo gedaan. Maar wat blijkt?!? Gewoon zowat géén PH-waarde in mijn lichaam op te sporen door de testen... Kan dat eventueel te maken hebben met aanmaak van HCG dan? Of ben ik nu erg hoopvol aan het denken? Het zou op zich wel kunnen, want ben vrij onregelmatig en heb daarom de langste cyclus gehanteerd zoals ze me voorstelden.

Ohhh... hoop dat iemand me wat meer informatie hierover kan vertellen... Alvast super bedankt in ieder geval!

Groetjes, Con

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    misschien is je ei al geweest?

3. Conchita

Conchita Actief lid

7 mrt 2009
    137
    0
    0
    Managementassistente
    Vught
    Dat begreep ik al, maar zou het dan zo kunnen zijn dat als je inderdaad vroeger je ei hebt gehad en door bevruchting een low-drop aan PH-waarde in een aantal dagen krijgt in je lichaam?

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    naar mijn weten zijn de testen alleen positief net voor je eisprong
    dus daarna niet meer

5. Liset1883

Liset1883 Lid

15 mrt 2009
    32
    1
    0
    PH? ik dacht dat die testjes de LH waarde meten? :(

6. Conchita

Conchita Actief lid

7 mrt 2009
    137
    0
    0
    Managementassistente
    Vught
    Haha... je hebt helemaal gelijk... mooi suf van mij :rolleyes:

7. Liset1883

Liset1883 Lid

15 mrt 2009
    32
    1
    0
    geeft niets, van al die termen hier raak ik ook wel eens in de war! :rolleyes:

8. Liset1883

Liset1883 Lid

15 mrt 2009
    32
    1
    0
    trouwens... als je zo onregelmatig bent, is het dan wel handig om met ovu-testjes te werken. Ik kan me zo voorstellen dat je er dan heel wat nodig hebt om je ovulatie op te sporen? Of is dat geen probleem?

Ik ben ook heel onregelmatig en ben er om die reden niet aan begonnen. Wij moeten dus gewoon maar heel vaak klussen en zien wat er van komt! ;) :D

9. Conchita

Conchita Actief lid

7 mrt 2009
    137
    0
    0
    Managementassistente
    Vught
    Ja, al die termen zijn inderdaad om gek van te worden.

Maar je hebt ook wel gelijk wat betreft die ovu testen... Test me suf, dus had me begin van deze periode ook al voorgenomen om maar eens flink te gaan klussen met mijn man ja ;) Dat is nou daarom ook één van de redenen waardoor ik aan het twijfelen ben gegaan en denk of er misschien inmiddels toch een bevruchting plaats heeft gevonden. Afwachten nu maar du, zit weinig anders op.

Grtz.

10. Conchita

Conchita Actief lid

7 mrt 2009
    137
    0
    0
    Managementassistente
    Vught
    Hoi hoi!

Mag nog helemaal niet testen op zwangerschap, maar uit gevoel en nieuwsgierigheid toch gedaan met CB en het streepje is licht zichtbaar... Afwachten en flink duimen nog maar dus of het wel écht positief is!

Groetjes!

11. Liset1883

Liset1883 Lid

15 mrt 2009
    32
    1
    0
    Ik hoop het voor je! Ze zeggen meestal: een streep is een streep. Dus ik denk dat je wel zwanger bent! Welke dag van je cyclus zit je?

12. Liset1883

Liset1883 Lid

15 mrt 2009
    32
    1
    0
    Oh, dag 24, sorry, kzat niet op te letten! :oops:

13. Conchita

Conchita Actief lid

7 mrt 2009
    137
    0
    0
    Managementassistente
    Vught
    Dat geeft niet, vind het wel spannend hoor... Maar blijf realistisch uiteraard, het kan nog alle kanten op en heb nu ook wel erg vroeg getest. Maar idd. streep = streep, dus positief denken heeft wel het voordeel van de twijfel.

Zit in dag 24 van mijn meest lange cyclus, maar ben onregelmatig, dus kan er nu in deze cyclus ook paar dagen langs zitten...

Deel Deze Pagina