placenta voor de uitgang

Discussion in 'Zwangerschap' started by ruby28, Jul 4, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    3,609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    hoi,

gister heb ik een echo gehad en de placenta lag gedeeltelijk voor de uitgang.nou zou dat dus omhoog gaan zei de gyn.
    heeft iemand dit ook meegemaakt?
    want na twee vaginale bevallingen hoop ik toch dat dit geen keizersnede word.

2. Marijtje

Marijtje Actief lid

Sep 20, 2006
    201
    0
    0
    Ja een vriendin van me had dit ook. Bij week 20 ontdekt tijdens de echo en de placenta is daar nooit meer weg gegaan helaas. Ze kreeg dus een verplichte keizersnede.
    Ik hoop dat het bij jou anders zal gaan!

3. joey26

joey26 Actief lid

Feb 15, 2007
    143
    0
    0
    ik heb bij de 20 weken echo te horen gekregen dat hij ervoor ligt. maar idd ook gehoord dat hij nog omhoog getrokken kan worden door de baarmoeder, omdat je toch nog veel groeit.

ik moet eind juli terug komen voor een echo en dan gaan ze kijken of het voor de uitgang weg is.

4. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    Bij mij lag hij er ook gedeeltelijk voor. Is wel weer omhoog getrokken en ben vaginaal bevallen.

5. annrieke

annrieke Actief lid

May 12, 2007
    141
    0
    0
    Didam
    Hoi,

Mijn placenta lag ook gedeeltelijk voor de baarmoedermond. Daar kwam ik achter toen ik met 22 weken een bloeding kreeg.
    Ook ik kreeg in het ziekenhuis van mijn gyn. te horen dat deze in zon vroeg stadium nog makkelijk mee omhoog kan groeien. Ik kon niet zien hoelang jij al zwanger bent.
    Bij mij is de placenta er alleen maar verder voor gaan liggen helaas, maar dat wil helemaal niks zeggen hoor.
    Ik hoop het beste voor je, en als je nog vragen hebt stel ze gerust.

Groetjes Annrieke

6. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    3,609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik ben nu bijna 23 weken,de gyn vroeg ook of ik bloedverlies had gehad wat dus niet zo is.

maar is dat normaal dan dat je bloedverlies krijgt?

en mijn vriend komt in het weekend thuis,en vroeg zich af of je dan wel sex kunt/mag hebben?

7. annrieke

annrieke Actief lid

May 12, 2007
    141
    0
    0
    Didam
    Niet iedereen krijgt een bloeding maar de kans is wel groter omdat je placenta zo erg laag ligt. De kleinste bewegingen kunnen er al voor zorgen dat er dan een vaatje in je placenta knapt, en doordat deze zo goed is doorbloed krijg je dan een bloeding.
    In mijn geval mocht ik gelijk na mijn eerste bloeding geen gemeenschap meer hebben, maar dat kon me eigenlijk ook niks schelen zolang ik maar geen bloedingen meer kreeg!
    Hoop dat ik je vragen een beetje goed heb kunnen beantwoorden anders kom je maar..

Groetjes Annrieke

8. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    3,609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    heb net van de zenuwen de verloskamers gebeld(na wat ik allemaal lees)

kreeg een hele lieve vrouw aan de lijn en ze zei dat 95%van de placenta's bij 22 weken gedeeltelijk voor de uitgang liggen.en dat ik me dus niet te druk moet maken omdat ik nog geen bloeding heb gehad.
    we mogen sex hebben als we het rustig aan doen zei ze.

9. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

Nov 20, 2005
    1,733
    0
    0
    Belgie
    Bij mijn schoonzusje was dat ook het geval. Is allemaal vanzelf goed gekomen en ze is enkele weken natuurlijk bevallen van een gezonde zoon!

Grtz x

10. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

Nov 20, 2005
    1,733
    0
    0
    Belgie
    Oeps enkele weken geleden bedoelde ik

Share This Page