hallo allemaal, gisteren de 20 weken echo gehad...was heel leuk en alles was goed maar nu ben ik thuis en snap ik helemaal niets meer van die printjes die ik meegekregen heb...9stuks maar liefst nu heb ik inmiddels het meeste ontzijfert maar heb nog wat vraagjes imsschien kunnen jullie mij helpen.. Bekijk bijlage 196516 zie ik hier een hand of een voet onderin? Bekijk bijlage 196517 is dit de foto van het geslacht of kijk ik heel ergens anders naar?? ik weet niet de duidelijkste fotos maar beter krijg ik ze niet...ik weet het is een luxe probleem zoveel fotos krijgen en het dan nog niet snappen in het echt was het ook zoveel duidelijk
je tweede foto is idd het geslacht.. 3 streepjes(hamburgertje) meisje!!en je eerste uhmmmm het lijkt links een armpje, en dat de beentjes opgetrokken zijn zeg maar, dat ze haar voetjes boven haar gezichtje heeft en wij nu tegen d`r kontje aankijken. snappie!! ons meisje lag namelijk ook zo bij de 20 weken echo met de voetjes boven haar gezichtje.
oh ik zie nu dat dat ook klopt want je eerste en tweede foto zijn ongeveer het zelfde maar dan in een andere kleur.dus ik zeg armpje en billetjes wat we zien!!
dat denk ik ook. 2e is duidelijk het geslacht (meisje) 1e is hetzelfde als de 2e, maar hierop meer aandacht op de beentjes en billen.
aaah oke, echomevrouw zei wel dat ze helemaal opgerold lag enzo en op live beeld snapte ik het nog netwel met enig tekst en uitleg maar op zo'n afdrukje echt niet hahah zels de profiel foto moest ik even goed bekijken haha Super bedankt dames!!!