*schaam schaam* Kun je ook aambeien krijgen als je geen last hebt van obstipatie? Ik heb juist hele dunne ontlasting en sinds kort last van aambeien Voor mijn zwangerschap had ik een slechte stoelgang, ongeveer 1 x in de 3 dagen. Nu wel 3 x per dag Ik eet vezelrijk, drink veel water, druk niet op de wc en houd het niet op. Maar ze zitten er toch..:x Iemand nog aanvullende tips?
Ja dat kan . Heeft puur met je zwangerschap te maken . Helaas geen tips . Als ze pijn doen halen sommige creme bij de huisarts of de vk . Ik heb zelf ook last van aambeien maar doe er nu niks aan ( merk er ook weinig van ) omdat de vk vertelde dat dit echt met de zwangerschap te maken had en ik beter kan gaan smeren als de baby geboren is dan werkt het het best.
Ik heb er ook nog niet zoveel last van, alleen op het toilet. Succes met je bevalling, ik zie aan je banner dat je bijna uitgeteld bent!
Ik had er ook last van. En met mn ontlasting was niks mis. Hier echt flinke aambeien die me echt tot waanzin dreven.. Hamameliszalf heeft hier aardig goed zn best gedaan. Na je zwangerschap komt t goed ik heb nu nergens last meer van.
Hier standaard aambeien als ik diarree heb ipv bij verstopping. Erg naar, want je kunt er weinig aan doen. Als je heel erg last hebt van pijn, dan kun je de huisarts vragen om een pijnstillende zalf. Heb tijdens de zwangerschap wel een keer huilend de huisartsenpost gebeld...de bevalling was er niets bij.