Ik weet niet zeker waar ik dit moet plaatsen, ik hoop dat het niet vervelend is als het toch verkeerd staat. Ik neem aan dat een mod het anders wel zou kunnen verplaatsen? Ik ben eigenlijk op zoek naar ervaringen, denk ik. Dat, en ik wil graag mijn verhaal kwijt. Ik zit er namelijk zo erg mee, maar ik heb niemand waar ik erover kan praten. Ik kan me voorstellen dat het voor de meiden die zeker weten moeilijk zwanger worden, het vervelend is om een verhaal te lezen van iemand die 'bang is dat'... ik zou gewoon graag willen weten wat de symptomen bij jullie waren. Ik ben gestopt met de pil vorig jaar in februari, 2010 dus. Ik werd toen na 44 dagen ongesteld, vrij hevig. Ik ben toen 8 dagen ongesteld geweest, ik denk dat dat wel 'echt' ongi was. Daarna was het steeds tussen de 28 en 30, tot hij uit bleef tot dag 80. Daarna bleef het uit tot dag 120. En toen... ineens heel mooi op tijd; dag 30. Ik zit momenteel op dag 33. In mijn familie komen veel hormoonstoornissen voor, mede daarom ben ik er bang voor. Wat denken jullie; schommelt mijn cyclus gewoon nog door de pil? Ik heb de pil ongeveer twee jaar geslikt. Zou het verstandig zijn om naar de huisarts te stappen? Kan dat als ik niet eens een kindje probeer te krijgen nu? Ik voel me er gewoon zo vaak ongerust om. Ik wil het gewoon zo graag weten... Zijn jullie pas naar de huisarts gestapt toen het niet wilde lukken om zwanger te worden? Liefs,
Hallo, Ik snap jouw zorgen wel maar het lijkt me beter dat je het verhaal gewoon even bij je huisarts neerlegt. Ik ben ook naar de ha gegaan met een cyclus die niet goed liep terwijl we toen niet bezig waren. Had het uiteraard wel in mijn achterhoofd.. Ben doorgestuurd naar het ziekenhuis en bleek dat ik pco heb. Of je dan zwanger wil worden of niet maakt niet uit, het is belangrijk om een regelmatige cyclus te hebben. Met andere woorden...als ik jou was zou ik naar de ha gaan... Succes meid en maak je niet druk!!
ik zou idd ook even contact opnemen met de ha....je bent nu tenslotte ook al langer dan 1 jaar bezig dus mag je doorverwezen worden naar een gyn. succes met alles.
Dankjewel voor jullie reacties, fijn om te lezen dat jullie ook vinden dat ik ermee naar de huisarts mag gaan.
marnat ik denk ook aan pco... dat is niet altijd het einde van de wereld. Ik ken veel meiden die met pco zwanger zijn geraakt. Zelf heb ik ook pco en ik was bij mijn dochter de eerste ronde proberen zwanger en bij mijn zoontje de eerste ronde met medicijnen.
Ik lees hier zo veel over pco dat vaak meiden heel lang op ongi wachten. En daar dan vaak pco uit voort komt vandaar ik er aan dacht. En nee zeker niet het einde van de wereld . Ik las net hier op het forum ook 1 die zwanger is geweest en nu zo maar spontaan ongi werd . en graag ervaringen wil horen van anderen die ook pco hebben . en dus naar een zwangerschap een normale cyclus hebben. dit topic is dat ze heeft nog geen antwoorden gehad mis kun jij helpen. Pco en nu wel ongesteld? ik vind dat altijd sneu als ze niet geholpen worden.
Ik ben zelf in nov 09 met de pil gestopt, in januari ben ik naar de huisarts geweest vanwege een lange cyclus. In mei gingen we voor het eggie en had ik weer een lange cyclus. Toen ben ik weer naar de ha geweest en omdat het de tweede keer was heeft zij mij gelijk doorgestuurd naar de gyn. Daar heb ik toen een echo gehad en bleek dat ik pco heb. De meest voorkomende symptomen zijn; lange/geen cyclussen, overgewicht, overbeharing en acne. Maar er zijn genoeg vrouwen die alleen last hebben van het eerste! Ik zou zelf gewoon even naar de huisarts gaan, je bent immers al meer als een jaar aan het tobben!