morgen punctie !!!!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door energy, 4 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. energy

energy Actief lid

11 okt 2012
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    morgen heb ik de punctie en ben behoorlijk bang is dit nodig? ik lees eigenlijk alleen maar de ergste verhalen maar niet dat het eigenlijk heel goed te doen is heb met de prikken ook al moeite gehad dus vandaar ben ik best heel gespannen.

2. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Vergeet alsjeblieft de horror verhalen.. Ik heb mezelf ook echt bang gelezen maar uiteindelijk was het wel te doen!

3. energy

energy Actief lid

11 okt 2012
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok top naja weet je ik weet waar ik het voor doe dat scheelt ;)

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Het is wel te doen hoor, lekker is anders..maar het is écht in 5 a 10 minuten klaar.
    Tussen elke prik zit een kleine pauze van 10 sec. zodat je jezelf kunt herpakken.

Sterkte en hopelijk een mooie oogst!!

5. Happy1978

Happy1978 Bekend lid

15 apr 2011
    502
    0
    0
    Welk ziekenhuis zit je, ik heb morgen ook de punctie. 2e keer, de eerste keer is het me meegevallen, maar het blijft spannend, maar je weet dat het zo voorbij is. Succes hoor.
    Ik zit trouwens in het Maasstad en moet ze dan naar het EMC brengen.

6. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Ik vond het ook erg meevallen. Maar ik had maar twee follikels... Maar dan nog, met wat ik voelde had ik er nog wel meer kunnen hebben hoor. Ik vond het echt goed te doen. Ze vroegen bij mij ook steeds of ik klaar was voor de prik. Dus ik had zelf ook wat controle. Maar echt, al die horrorverhalen waren bij mij niet van toepassing. Heel veel succes! ( ik had qua pijnstillend paracetamol, een naproxen en een spuit in mijn baarmoeder wand, denk ik)

7. energy

energy Actief lid

11 okt 2012
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit stelt me wel gerust heerlijk want maak me zo druk ik zit in het amc en heb 6 follikels hoop dat dit genoeg zijn.

8. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    @energy: niet te druk maken. Zes follikels lijkt mij goed te doen. Ik had uiteindelijk maar 1 eicel en heb in de zenuwen gezeten of dit wel goed zou komen. Maar er kwam toch een embryo uit! Heel veel succes en het komt echt goed!

9. energy

energy Actief lid

11 okt 2012
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooh dat is top en de terugplaatsing hoe is die ?

10. energy

energy Actief lid

11 okt 2012
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou daar gaat ie ga over 5 min naar het ziekenhuis ik ga er voor komt allemaal wel goed (hoop ik)

11. vogel

vogel Actief lid

23 okt 2009
    276
    0
    0
    Gelderland
    Succes vandaag!
    Bij mij viel het ook heel erg mee, was lekker suf door pijnstillers en rustgever ;).

De Tp voel je bijna niks van, het "vervelendste" was bij alleen dat ik met een volle blaas moest komen en dat er dan iemand met een uitwendige echo druk uitoefend op de baarmoeder/blaas :). En ontzettend leuk om de eerste cellen van hopelijk je kindje te zien!! (denk dat ze dit bij elk ziekenhuis toch wel laten zien?!)
    Van de TP voel je verder niks, dun buisje was wordt ingebracht, daar gaat een ander dun buisje in met het bevruchte embryotjes. 5 minuten later sta je weer buiten.

12. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    De tp stelt echt helemaal niks voor. Stond inderdaad binnen 5 minuten weer buiten. Ik hoefde niet met een volle blaas te komen. Gewoon checken of jij de goede bent, eendebek erin, dun buisje met embryo erin, eruit, checken of embryo uit buisje is, eendebek eruit en aankleden maar. Mocht ook weer alles doen (behalve naar de sauna en op de trilplaat... hahaha)

13. energy

energy Actief lid

11 okt 2012
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh dus de tp valt gelukkig mee hier gaat t wel goed btje buikpijn en hoofdpijn maar valt me alles mee oogst was wat minder vond ik 4 stuks dus ben benieiwd morgen hoor ik meer

14. Happy1978

Happy1978 Bekend lid

15 apr 2011
    502
    0
    0
    Hey fijn dat alles weer achter de rug is he. Hier 6 eicellen gevonden, vorige keer 10 dus ook ik vond het een beetje tegenvallen, maar heb goed moed. Er zal vast 1 goed tussen zitten die teruggeplaatst kan worden. Ik heb zaterdag de terugplaatsing, dan hoor ik ook pas of die doorgaat.

Succes hoor!!

15. energy

energy Actief lid

11 okt 2012
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas mijn tp is opgegaan in rook nix bevrucht

16. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Ach energy... Wat een triest bericht... Heel veel sterkte....

17. energy

energy Actief lid

11 okt 2012
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel zo niet verwacht nu hopen dat we verder mogen

18. Happy1978

Happy1978 Bekend lid

15 apr 2011
    502
    0
    0
    Wat balen meid!! Heel veel sterkte. Hopelijk kan je toch door. Zie dat je al ICSI doet, zaadkwaliteit wisselt wel per keer, hopelijk is het de volgende keer beter en heb je wel bevruchtingen. X

19. energy

energy Actief lid

11 okt 2012
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanx happy1978 we gaan er gewoon weer voor

20. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Oh meid wat een domper.
    Wij hebben hetzelfde gehad bij onze 2e behandeling. 9 follikels, en maar 4 eitjes En geen 1 bevrucht.
    Ik vind dit echt een grote klap wij hadden dit nooit verwacht.

Wij gaan nu voor onze 3e behandeling naar dusseldorf. En hopen dat ze ons daar beter kunnen helpen met de technieken die ze daar hebben.

Ik wens jou sterkte voor komende tijd want het is niet niks. En heel veel succes met je volgende poging

Deel Deze Pagina