Ik maak me ontzettend zorgen, ik heb net wel anderhalf uur heel erg lang lopen huilen.. en dan echt huilen dat ik niet meer kan stoppen.. Omdat ik verdrietig ben? Het begon met een aanval van hormonen. Je kent het wel, je krijgt je rot humeur, daarna reageer ik het af op me vriend dat tot erge ruzie lijdt.. en waardoor ik nog erger moet huilen.. en grote deels van de ruzie ligt aan mij. Omdat ik gewoon super gestresst, geirriteerd, huilerig, verdrietig etc. ben. Ik ben zo bang dat er wat gebeurd met de baby?
Hoihoi, Dit is een vorm van gezonde stress. De hormonen gieren door je lijf, tranen zitten net op het randje en je tenen zijn wat langer. Geen zorgen dat dit je kindje kwaad kan doen! Probeer ondanks alles te relativeren! Groejes imke
Haai, agh gelukkig.. het is zo verschrikkelijk.,.. dan zit ik me rot te janken... Maar vandaag werd ik wakker en voelde ik me weer helemaal top !! vandaag op de 20 weken echo, alles is goed !! ik was zo bang dat die huilbui wat kon doen en dat vandaag de 20 weken echo niet goed ging.. en in de avond weer een kleine ruzietje met vriend... dat ik weer zat af te reageren en te huilen.. hihih.. en nu voel ik me weer goed.. Liefs Liiaatje