Luca heeft sinds het warme weer heel veel last van warmtebultjes. Op zijn schouders, borst, nek achter zijn oortjes en op zijn achterhoofd tussen zijn haartjes. Hij wrijft de hele dag over zijn bolletje van de jeuk Wat kan ik het beste tegen de jeuk doen? Ik heb al nestosyl geprobeerd en een vette zalf, maar dat helpt allemaal niks.
Hier helpt talkpoeder met zinkoxide (van bijv Etos) goed. Dat kalmeert de rode bultjes. Maar echt weg krijg je het volgens mij niet.
Hier precies hetzelfde. Ook allemaal rooie bultjes, en zit steeds over zn koppie te wrijven. Lijkt zo sneu.
Eve, weggaan zullen ze idd vanzelf moeten doen als het weer wat minder wordt Wil alleen de jeuk een beetje verzachten..is zo zielig. Hij loopt de hele dag over zijn bolletje te wrijven met beide handjes. Dan zal ik morgen maar eens voor talkpoeder gaan kijken thanx!
hier ook zins vandaag, ik smeer er sudocreme op. OP het potje staat beschermt, verzacht en helpt bij een rode en kwetsbare huid en nu vanavond was het een stuk minder op de plaaten waar ik het iets dikker had op gesmeerd dus ik ga hier lekker mee verder.
gewoon niets opsmeren.... uit eigen ervaring weet ik dat eigenlijk niets helpt of dat het juist erger wordt... beetje verkoeling van een badje sudo lijkt me juist helemaal niets, dat legt een laagje over de huid en dan kan het helemaal niet drogen.... maar goed, ik weet het ook niet hoor.
Ik werk zelf in de verpleging en wij hebben sudo toegepast bij een bejaarde vrouw met chronische jeuk/bultjes en zelfs haar huid knaptte ervan op; dus bij mij gaat er een (super)dun laagje op en het helpt prima De bultjes worden minder en hij komt er niet meer aan.... Ik ga voor de sudo Groetjes, vonneg
hierook een kleine man met bultjes, heel zijn rug nek en achter oortjes en in zijn haarlijn echt sneu! ik ga morgen ook voor de sudo!
Ik gebruik ook altijd sudo bij laura! Soms is het de volgende dag bijna helemaal weg! Echt superspul!
Hier ook een mannetje die last heeft van warmteuitslag. De GOUDEN tip die voor ons fantastisch werkt is.... van Weleda, calendula bodycrème. Ik merk meteen verschil en het smeert fijner dan sudo. (en het is homeopatisch, dat vind ik wel belangrijk)
Sudocreme werkt hier het beste. Verder laat ik haar lekker als we thuis zijn in haar pamper rondlopen. Vooral niet te warm aankleden.
Ymke heeft er ook last van en ik zorg voor verkoeling! Windje van de ventilator en lekker een badje voor het slapen gaan!
Bij de waterpokken-jeuk hielp bij ons de VSM Calendulan-emulsie heel goed, zou dat nu misschien ook helpen? Minder geknoei dan talkpoeder, hahaha...