wel of niet?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door joyce26, 29 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hallo ik heb een vraag ik had de 25ste ongi moeten worden maar voelde me vanaf me eisprong al missenlijk moe duizelig enz had de 21ste al een test gedaan en die was negatief maar toen met afvegen had ik wat lichtroze verlies dag erna donker met stolsels daarna was er niks meer heb geen buikkrampen ofzo gehad maar was dus wel 4 dagen eerder ongi (denk ik) gisteren toch nog maar een test gedaan omdat ik me nog steeds zo raar voel en er kwam een 2de lichtroze streepje eigenmerk van supermarkt (healtfarm ofzo) vanmorgen weer naar supermarkt gerend en weer getest weer een 2de lichtroze streepje betekent dit dat ik toch zwanger ben?
    toen ik zwanger was van me dochters ben ik ook nog ongi geweest en daarna posi test (was toen dus al 6 weken)
    bedankt alvast

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Joyce26,

gefeliciteerd hoor, je bent zwanger! Lichtroze is ook roze... :D.
    Het bloedverlies dat je hebt gehad is niet echt een menstruatie te noemen, maar kan nog net van de innesteling zijn of van een geknapt vaatje. Houdt het wel in de gaten, mocht het meer worden als een menstruatie, kun je de verloskundige of de huisarts even bellen omdat je wel zwanger bent dus. Maar als het hierbij blijft of het is nog een paar keer en druppeltje kan het geen kwaad.

Groetjes Brigitte

3. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    dank je wel voor je reaktie maar ik weet niet of de streep er binnen 10 min stond heb de test gedaan en moest toen met me oudste dochter naar het zh toen ik thuiskwam en ik keek zag ik de 2de streep foto staat in me album is het echt positief?
    heb nu ook wat last van me buik soort kramp achtig gevoel af en toe is dit normaal?
    nogmaals bedankt

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Joyce,

je moet de test inderdaad wel uitvoeren zoals het op de bijsluiter staat beschreven. Maar je zei dat de andere toch ook positief was? Je kunt er voor de zekerheid nog een doen... En dat rare gevoel kan heel goed bij en zwangerschap horen. Geen probleem, da's het groeien van de baarmoeder en de hormonen die al huishouden. Zolang je geen bloedverlies hebt als een menstruatie is er geen probleem.

Groetjes Brigitte

5. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    hallo ik wilde even laten weten dat ik toch echt zwanger ben heb nieuwe test gedaan en binnen 3 minuten een 2de streepje nog wel vaag maar hij staat er ben zo gelukkig. nog heel erg bedankt voor uw antwoorden.

groetjes

Deel Deze Pagina