Bruine afscheiding (bij 6,5 wk / 7,3 wk)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Anoniem1211, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoniem1211

Anoniem1211 Bekend lid

14 jun 2011
    587
    5
    18
    NULL
    NULL
    Vandaag 7 weken en 3 dagen zwanger, maar afgelopen donderdag wat rozige en bruinige afscheiding gehad. Dit heeft maar 1 dag geduurd, dus nog geen "stress".

Maar vandaag had ik het weer. Zijn er meerdere zwangeren die dit rond deze periode ook gehad hebben?

Heb gelukkig aankomende maandag onze 2de echo, omdat ik toch een beetje angstig ben!

2. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb dit ook gehad ben nu nog steeds zwanger. Komt heel vaak voor in het begin. Meestal nergens om je zorgen over te maken.

3. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    hoe was je eerste echo , was alles goed en alles op termijn ?

het kan 2 kanten op bij mijn eerste zwangerschap was het een teken dat het mis was.

nu bij deze zwangerschap heb ik ook wat bloedverloren en toch een goede echo

4. Anoniem1211

Anoniem1211 Bekend lid

14 jun 2011
    587
    5
    18
    NULL
    NULL
    Mijn eerste echo was goed. Ik was exact 6 weken en 2 dagen, dus alles ging volgens "het boekje". We hebben al het hartje gehoord en gezien.

Maar toch maakt het me onzeker. Iets in me zegt dat het niet hoort! Gelukkig kan ik aankomende maandag weer terecht in het ziekenhuis.

Bedankt voor de snelle reacties!

Begon het bij de miskraam ook met bruinige afscheiding of volgde er al snel bloed?

5. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    bij mijn miskraam heb ik eerst 7 dagen bruin verlies gehad en daarna kreeg ik pas buikpijn en ging het fout

bij mijn 2 miskraam was het in een keer alleen maar rood bloed.

als je zorgen maakt gewoon bellen en vragen of je eerder een echo mag...

6. Anoniem1211

Anoniem1211 Bekend lid

14 jun 2011
    587
    5
    18
    NULL
    NULL
    Het gekke was dat ik afgelopen donderdag wat bruinig verloor en toen 5 dagen niet! Ik dacht dus dat het voorbij was, maar na vandaag ga ik toch twijfelen! Het is niet veel, zomaar 1x.

7. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    als je zorgen gaat maken , bel dan het ziekenhuis en vraag of je nog iets eerder mag komen

8. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Ik had het voor mijn NOD, met 7 weken en met 14 weken. daarna gelukkig niet meer. maar bij mij hoorde het er dus gewoon bij.

9. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    same here... tja ik maakte me ook zorgen maar het lijkt idd wel vaker voor te komen!

10. Jantine

Jantine Bekend lid

8 mei 2011
    683
    2
    18
    NULL
    Vervelend hè, bruinverlies. Kun je het niet ergens aan afleiden? Heb je gevreeën of hard gepoept? Geniest? Die bloedvaatjes kunnen best snel openspringen. Sterkte met wachten op de echo. Mijn vk zei dat als je geen krampen hebt, het meestal wel goed zit.
    Daar heb je natuurlijk niet zoveel aan, aan ´meestal´...

Sterkte, hou je hoofd koel.

11. Anoniem1211

Anoniem1211 Bekend lid

14 jun 2011
    587
    5
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reactie.

Gisteren helaas heel veel helderrood bloed verloren en vrezen het ergste! Net het ziekenhuis gebeld, maar de arts is pas om 10 uur aanwezig... Word straks teruggebeld en hopelijk kan ik vandaag nog terecht voor een echo.

Weet dat een echo niet helpt en als het mis is het toch wel doorzet, maar wil gewoon weten of die kruimel er nog zit :(...

12. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een echo met 6 weken? Ik krijg hem pas met 10 weken. Is dat normaal dan?

Overigens is het volgens mij niet om je zorgen te maken hoor. Je hoort het vaker..

13. Anoniem1211

Anoniem1211 Bekend lid

14 jun 2011
    587
    5
    18
    NULL
    NULL
    Als je via een normale weg zwanger wordt, is een echo met 10 weken normaal. Wij staan al een tijdje onder controle in het ziekenhuis vanwege slechter zaad en dichte eileiders (ben ik voor geopereerd).

Ik heb dus een echo gekregen met 6 weken en zou er met 8 en 10 weken ook nog 1 krijgen! Hopelijk mag ik vanmiddag al zodat we wat meer duidelijkheid hebben.

14. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Hopelijk kan je vandaag nog komen en krijg je goed nieuws.

15. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ok. Sorry, dat wist ik niet. Ik ben ook nog maar een leek op dit gebied...

Ik hoop met je mee. Kan me voorstellen dat jullie die duidelijkheid graag willen. Mijn duimen draaien!

16. Anoniem1211

Anoniem1211 Bekend lid

14 jun 2011
    587
    5
    18
    NULL
    NULL
    Kom net terug van de echo en onze kruimel zit er nog! Ze kunnen helaas niet verklaren waar het vele bloedverlies vandaan komt en hebben geadviseerd om zoveel mogelijk rust te nemen tot de 12 weken!

Deel Deze Pagina