Hey, Ik heb een vraagje... Zijn er meiden heel pril zwanger die rugpijn hebben? Of komt dit eigenlijk alleen maar als je ongesteld moet worden... Mijn tijd na mijn eisprong is 17 dagen hoor dus ik ben niet overtijd!! Maar mijn rugpijn is heel erg, en verder voel ik niets...dit is raar want anders altijd heel erge buikpijn en pijnlijke borsten enz enz enz... Groetjes, Miranda
tja, zal per vrouw heel wisselend zijn. Ik heb sinds mijnb evalling veel last van mijn rug, vooral de week voor mijn ongi. Deze ronde juist minder last van en nu ik zwanger blijk veel minder last. Dus kan echt 2 kanten op. Ik duim dat het is omdat je zwanger bent!
Vorige ronde had ik veel symptomen die wezen op een zwangerschap, en dit bleek ook zo te zijn. Helaas is dit uitgelopen op een miskraam. Deze maand ondanks het verdriet geklust, en nu rond mijn nod ook weer misselijk met vlagen en het gevoel dat het raak is. En net als wat jij schrijf last van mijn onderrug, maar dit had ik de vorige keer niet. Het kan heel verschillend zijn per zwangerschap. Liefs Sabrina
ik had nooit meer lage rugpijn sinds we een waterbed hebben maar toen ik 17februari had getest ook nog geen pijn in mijn rug maar 19februari wel en 20februari kreeg ik een miskraam en heb nu nog pijn in mijn onderrug. Dus ik kan je denk ik verder niet heel positief helpen maar denk ook dat het per vrouw anders is.
Ik had bijna altijd last van lage rugpijn als ik ongesteld moest worden en nu de laatste dagen toevallig ook weer. En ik ben ruim 10 weken zwanger. Ik moet wel zeggen dat ik geregeld maandan had dat ik alle mogelijke zwangerschapsklachten had, maar gewoon ongesteld werd. De wens is vader van de uh... misselijkheid.
Ja het kan van beide komen! Ik had het ook heel erg toen ik gestopt was met de pil, en nu ik ongesteld ben heb ik het ook. Ook vooral de dagen voor de ongie! Het vrouwelijk lichaam is niet altijd "gezellig"!
Ik heb afgelopen week ook last gehad van lage rugpijn. Ik denk dat het rond m'n eisprong was, maar ik heb deze maand een beetje een rare cyclus. Mijn eisprong kwam (denk ik) later dan normaal, maar dat heeft waarschijnlijk met een griepje te maken gehad. Zou dat kunnen? Kan een eisprong ook gepaard zijn met rugpijn of hoort de rugpijn bij een komende menstruatie of een zwangerschap? Wie heeft hier ervaring mee?
Rugpijn kan door zoveel dingen veroorzaakt worden. Ik snap dat je op de tekenen van je lichaam probeert te letten. (en weet hoe onzeker je daarvan kunt worden!) Toch is er uiteindelijk maar één ding wat zekerheid geeft; testen op of na je NOD.
Ik heb altijd rugpijn als ik ongi moet worden. Zodra dat begint weet ik gewoon dat ik niet zwanger ben. En dat we doorgaan naar een volgende ronde.