Ik weet niet zo goed waar dit topic thuis hoort..dus plaats het ook maar hier Bijna 2 weken geleden heb ik denk ik (weet het vrijwel zeker) een vmk met 4w3d gehad. Ik heb niet heel veel bloedverlies gehad, maar de testen bleven heel licht en werden uiteindelijk negatief (of tenminste zo licht dat ik het streepje amper kon zien). Alleen nu 2 weken later heb ik nog elke dag lichte steekjes in m'n baarmoeder, rommelende darmen en zijn m'n borsten met vlagen gevoelig. Is dit normaal? Houdt m'n lichaam me voor de gek? Herkennen jullie dit? Ik hoor het graag! Het maakt me namelijk behoorlijk in de war en onzeker..
he isis hier blijf ik ook de klachten houden na een lichte bloeding e oo kal geschreven en in die andere tropic gezet kan een innestelingsbloeding zijn of een bloeding die gewoon madelijks terug komt hoorj e vaker staat hier ook op t forum. ik heb de huisarts gebeld en die zei ook dat je 1 of 2 dagen bloedverlies maar anders als normaal niet mag rekenen als een ongi zeker als je de klachten blijft houden. ik moet maandag weer bellen als mijn testen net als bij jouw heel ligt zijn of negatief moet ik langs komen ben je al bij de huisarts geweest? misschien hebben we toch het zelfde ik blijf de kalchten ook houden en mijn borsten zijn ook steeds voller en tepels groter laten we het hopen ps heb t ook bij het forum van verloskudige gevraagd en heb antwoord gekregen zei zegt even huisarts bellen want de symtomen klopen en dan misschien bloed laten prikken vaan hgc waarde
hey pjpj, nee heb nog geen contact gehad met de huisarts. Kan het allemaal niet echt plaatsen ook. Dacht eerst dat ik er te veel mee bezig was, maar ben super druk en ik denk er pas aan als ik steken voel. Dat is echt niet ingebeeld.. Ik twijfel of ik nog weer een test moet doen.. verwacht eigenlijk dat het toch negatief zal zijn..vind het dan zonde van m'n geld. Aan de andere kant..waar komen dan die klachten vandaan?? Ben benieuwd hoe het bij jou vergaat..misschien dat ik volgende week toch even de ha bel..
heb je ook nog wat van de andere kenmerken buiten de steken? zou gewoon even de dokter bellen zeker omdat je toen zei dat t toch anders was dan een gewone ongi hoeveelste zwangerschap is dit voor jouw?
Ben ook supersnel moe.. kan soms m'n ogen amper meer open houden om 21uur, terwijl ik tegenwoordig als om half 11/11 uur naar bed ga, omdat ik steeds zo moe ben. Heb momenteel ook wel een druk leven, maar dit is niet normaal voor mij. En m'n borsten doen zeer.. Gister film gekeken met vriendlief, hij kan echt z'n hoofd niet op m'n borst leggen, doet echt zeer Als ik de vmk van vorige maand niet mee tel, dan is dit m'n eerste zwangerschap. Heb dus ook geen idee wat normaal is en wat niet en voor jou?
meid als ik jou was zou ik een kruidvat test 2voor 5 doen,ze zijn niet duur en dan weet je het tenminste zeker! succes en ik hoop voor je dat je zwanger bent!
je hebt gelijk cindy, ik heb toch alweer een doosje opgehaald.. heb het gevoel dat me lichaam een spelletje met me speelt
he isis voor mij ook de eerste keer zwanger zou wel mooi zijn als we dan allebei zwanger zijn zijn we ook op de zelfde dag ongeveer uitgerekend. de kwalen zijn hier ook het zelfde heb ook nog maagzuur heel veel en misselijk ook van sommige geuren, duizelig, moe enz. heb je al getest?? ik test maandag en als er niets staat dan bel ik de dokter en vraag ik of ik bloed mag afnemen want als we wel zwanger zijn zijn we al 6 wk ongeveer succes met testen ben benieuwd
nou, heb een test gedaan... en weer een uitslag waar ik niets mee kan... ik zie een superlicht (haast een soort schaduw) lijntje.. ik beschouw het dus al negatief.. maarja..volledig omo-wit was ie ook niet.. zucht..
zal kijken of ik het op de foto krijg...fotocamera heeft kuren laatste maanden. Software loopt dan vast.. En het is echt superlicht..dus geen idee of ik het op de foto krijg..
fototoestel wil niet meewerken een paar foto's geprobeerd te maken..maar het lijntje is op de foto's niet te zien.. hier thuis voor het raam in het licht wel. Misschien een indrooglijntje
net het 2e testje van kv er ook tegenaan gegooid.. dit is een foto van de test, terwijl het nog aan het doorlopen was... dus na ong.15 seconden.. Hij is momenteel nog aan het opdrogen..nog niet veel duidelijker geworden.. Wat denken jullie?
hmm foto's worden hier wel erg verkleind... zo zie je t streepje haast niet meer... nog 1 dan met de kleuren aangepast.. misschien dan beter op te zien