innesteling

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Riejantjuuh, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

1 nov 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    dag dames..

ik heb even een vraagje..
    ben al 2 jaar van de pil af en nu heb ik nu (een paar dagen na men ei) licht roze afscheiding heb.. het spul wat anders wit hoort te zijn is nu roze..
    heb sinds een paar dagen vreselijke rugpijn in mijn onder rug, ik had dit verweten aan mijn nieuwe baan maar sinds het roze afscheiding begin in te twijfelen..
    ik heb dit nog nooit gehad dus vandaar ik ff vraag

iemand hier ervaring mee of andere nuttige dingen op te zeggen:)

alvast bedankt!!

Liefs Riejantjuuh:D

2. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    hai
    ik zag aan je banner dat je over 8 dagen kunt testen als je die nou verkort naar 4 dagen voor je nod.
    En vervolgens ken je je lichaam het best.
    als je dit nog noit hebt gehad? maar dat maakt je weer zo onzeker he.
    ik snap je helemaal.
    Je lichaam is maar een raar ding soms.
    Tenminste als je in onzekerheid zit.

ik ben ook 2 jaar of iets langer van de pil en ook nog nooit dat ik me kan herineren last van mijn borsten en misselijkheid krampjes gehad voor de ongi dag.
    op de dag zelf krijg ik wat krampjes en dan wordt ik het direct erna.
    nu was ik in Dec ongi en daarna onveilig gevreeƩn toen 23 Jan 1 1/2 dag ongi geweest en daarna alleen maar klachten gekregen.pffff. vanmorgen was de test de 1e x nega.

ik zou ff wachten met testen en probeer het 4 dagen voor de verwachte ongi

3. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

1 nov 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    Bedankt voor je reactie..:D

tis indd erg spannend.. ik had het een beetje losgelaten omdat ik net een nieuwe baan en het nu dus niet echt de beste timing is.. maar goed aangezien je zelf ook al 2 jaar bezig bent weet je dat dat een zwangerschap voor alles gaat..

dit maakt me indd erg onzeker vooral omdat ik nog zo lang moet wachten:(
    blij te weten dat we int zelfde schuitje zitten:) nou hoop dat het voor ons beide goed uitvalt! ik weet niet hoelang jou cyclus normaal is maar die je nu hebt is dus wel erg lang.. dat geeft hoop he.. laat me het weten ben erg benieuwd er zit voor mij niks anders op dan wachten.. hoe moeilijk dat ook is.. de 28e van deze maand zijn mijn vriend en ik 7 jaar bij elkaar dus wil eigenlijk tot dan wachten (als ik dat vol hou) zal een heel mooi cadeutje zijn mocht het zo zijn en een domper als het niet zo is..

Liefs Riejantjuuh

4. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Hoi Riejantjuuh,

Vervelend om te horen dat jullie ook al zo lang bezig zijn.:( Wat betreft de rugpijn, die heb ik nu soms ook en kijk naar mn banner (hoewel ik twijfel of alles wel goed gaat...). Die roze afscheiding had ik standaard elke maand zo'n 6 dagen voor ik ongi moest worden, maar ik begrijp dat jij het normaal nooit hebt. Ze zeggen dat alle dingen die je normaal nooit hebt zw-symptomen zouden kunnen zijn. Dus wie weet...Ik hoop echt dat je je vriend de 28e een heel mooi cadeuatje kan geven!!

5. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

1 nov 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    heej..

kheb gister getest.. kon niet langer wachten.. maar natuurlijk veeeel te vroeg dus ook een dikke negatieve test:( was wel te verwachten natuurlijk maar ja twas et proberen waard..

nu nog maar een paar dagen wachten en dan even opnieuw testen..
    het roze afscheiding heeft 2 dagen geduurd en kwam eigenlijk alleen aan het einde van de middag op zetten.. dus echt heel erg weinig.. het was gewoon normale hoeveelheid witte vloei maar dan licht roze van kleur.. heel vreemd..

ik hoop zo dat we eindelijk een beetje geluk hebben wat zwanger worden betreft!!:D

Liefs Riejantjuuh

6. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    OOoww, bah wat balen dat je een nega test hebt :x. Maar je bent inderdaad wel heeeel erg vroeg als je NOD pas de 28e is (of zelfs later....) ;) Dus eigenlijk zegt die test gewoon helemaal niets. Dat roze slijm zou in theorie ook van een innesteling kunnen zijn (hoewel volgens mij maar heel wenig vrouwen echt een innestelingsbloeding krijgen) en dan je nu ook niet verwachten dat je test al posi zou zijn. Je lichaam heeft dan wel een beetje tijd nodig om hcg aan te maken. In ieder geval hoeft het niet iets slechts te betekenen - ik heb zoveel verhalen gehoord van meiden die al wat roze/bruin kregen en daarna toch zwanegr bleken. Ik hoop ook voor je dat dit jouw maand gaat worden! (of maart dan, hihi).

7. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

1 nov 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    nee ik kan zaterdag testen.. alleen was het wel leuk als ik maandag zou doen en dat de test dan positief is zeg maar...:D
    maar goed denk dat ik togh niet wachten kan en dat ik er zaterdag gewoon voor ga:D

ben heel benieuwd.. sinds vandaag zere (.)(.) dat kan inhouden dat men menstruatie eraan komt natuurlijk maar ja kan ook zwangerschap zijn... tis allemaal zo dubbel he haha..

ik laat het jullie weten zowel negatief als positief:D

Liefs Riejantjuuh

Deel Deze Pagina