wie herkent de kwaaltjes

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Majkuh, 24 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    trekkerig gevoel in liezen, bij je buik, maar niet erin, aan de buitenkant als het ware.
    veel plassen
    alles vergeten
    heeeeel veel energie, afgewisseld met helemaa geeeeen energie
    hoodpijn
    algemeen niet lekker voelen gevoel
    baarmoeder prikt, steekt, eileiders doen raa, alls doet vreemd,
    maar heb pas 3 augustus ond zucht........

2. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Is het dan wel mogelijk om nu al iets te voelen aangezien je pas 3 augustus kan testen?

3. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Hoi Makjuh, lijkt me ook nog vroeg, maar moet zeggen dat ik dat ook had net na de eisprong. Soms neemt je lichaam ook een loopje met je, hé. je wilt iets voelen. En trouwens het hoeft helemaal niet hé. Lees de topic maar eens van alle meiden hier die geen symptomen hadden.

Nog 2 dagen voor mij voordat ik kan testen... zucht!

Succ6

4. nicoline78

20 jul 2008
    75
    0
    0
    hallo majkuh,

Ach aan mij heb je ook niet zo veel misschien,maar:
    Vorige maand echt niets gevoeld na mijn eisprong, en deze maand echt vanalles!
    Het begon bij mij ongeveer 5 dagen na de eisprong met vreemd gerommel / gekriebel laag in mijn onderbuik, een gevoel dat ik niet ergens van herkende. En duizeligheid / licht gevoel in mijn hoofd.
    Dat rommelen in mijn buik is er nu nog iedere dag een paar keer, die duizeligheid minder.
    Als over een paar dagen blijkt dat ik zwanger ben (duimen!), dan zullen deze klachten er wel een voorbode van zijn geweest, zo niet; moet alles een andere verklaring hebben, en ben ik gewoon toe aan vakantie...

zucht...

5. leonieenjan

24 jul 2008
    43
    0
    0
    veendam
    nicoline78
    heel veel succes met testen!
    ik zal voor je duimen!
    xx leonie xx

6. Lieke001

Lieke001 Actief lid

12 jul 2008
    273
    0
    0
    Hallo Majkuh,

DAt gerommel in je buik dat herken ik heel erg, dat had ik ook 3 dagen voordat ik mijn nod had.
    Alleen weet niet of het bij zwanger zijn hoord of niet. ben namenlijk 12 dagen overtijd.

groetjes Lieke

7. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    haha, nu 3 maand van de pil en nog steeds dezelfde klachten alleen in mindere mate,
    zal dus wel bij de cyclus horen en als ik een keer zwanger ben zeg ik: zie je wel, ik wist het wel haha ;)

8. lilianne79

31 jul 2008
    6
    0
    0
    hoi meiden,

Voor mij is het heel herkenbaar! Toen ik net zwanger was had ik erg last van mijn buik, deed het zeer bij mijn liezen. Ook was ik het ene moment erg actief en daarna zeer moe. Later in de zwangerschap was ik alleen nog moe. Ik had daarnaast ook de hele tijd honger, moest veel eten.. :D

Het is dus allemaal mogelijk, helaas lijken de symptomen ook op de symptomen die je kan hebben als je je :evil: gaat hebben!

Heel veel succes met zwanger worden! Ik duim voor je!

9. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    nou meid ik duim voor je, herken het wel maar had dat soms ook dat ik ongi moest worden heel verwarrend.
    Ik heb nu vreselijk last van opvliegers krijg het dan bloedheet )bij vorige zwangerschap ook' maar ja t kan ook de warmte zijn alhoewel het is nu niet zo warm.
    Misselijk smorgens en de droge papvlokken van mn zoon bezorgen me kotsneigingen :confused: en enorme last van mn onderrug. maar ja ik weet dat je lijf je enorm in de maling kan nemen.
    vorige keren teste ik 4dagen voor nod positief helaas eerste zwangers. was een missed abortion
    We wachten af!

10. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Bij mijn begonnen de klachten pas met 6 weken zwangerschap...ikkan her dus helaas niks over zeggen, lijkt me persoonlijk erg vroeg

Deel Deze Pagina