Roken op werk

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Tonneke, 16 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Hoi iedereen,

Ik zit in de kamer met iemand die stevig rookt. Ze rookt gelukkig wel buiten maar gaat zeker 7 keer weg om te roken.
    Als ze dan terug komt stinkt ze zo erg naar de rook dan het net lijkt alsof ze voor me neus rookt. Het lijkt ook wel of die rook walm die van haar afkomt mijn kant op komt en ik dit alsnog in adem.

Ben ik nog gek of is dit ook niet helemaal gezond?

Wordt er echt gek van...

2. henkie24

henkie24 Niet meer actief

snap dat het heel vervelend is en misschien toch op een nette manier het er met je colgea overhebben. misschien kan ze na het roken een kauwgum in haar mond doen of even deo spuiten ofzo... verder kan het niet echt veel kwaad hoor. kijk rook is slecht maar buiten in de lucht wil je ook niet weten wat er allemaal hangt. niet te panisch over doen! ;) :)

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    de geur van rook is geheel onschadelijk... hooguit hinderlijk.

misschien een stille hint en grote pot pepermuntjes neerzetten op buro?

4. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    oke het is misschien niet zo lekker voor iemand die niet rookt maar je kan ook niet verwachten dat het hele bedrijf rekening houdt met iemand die zwanger is en niet rookt..

5. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

't Is vies ja, maar er valt weinig aan te doen!
    Ze rookt al buiten, je kan het haar niet verbieden.
    Je zou een grapje kunnen maken in de trend van:
    "Sinds ik zwanger ben, ruik ik nog beter; 't is echt net of je voor m'n neus staat te roken!". Ik weet niet wat voor band je met haar hebt?

6. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Heb amper een band met haar ze is net nieuw. Ze is moeilijk te door gronden en is niet altijd even fris. ze ruikt vaak naar zweet , vindt het wel erg zielig voor der maarja ik kan er ook niks aan doen dus denk dat ik dubbel geïrriteerd ben nu haha

7. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Demonstratief een raampje open zetten?
    Wat naar zeg als iemand zo stinkt!
    Ik heb het gehad met een mannelijke collega die vreselijk naar zweet stonk! Durfde er niks van te zeggen; pas toen hij een vriendin kreeg, ging het beter!
    Maar het is wel zo dat je veel beter ruikt als je zwanger bent; hier was er laatst iets mis met het riool; ik moest echt het huis uit hoor!

8. xlns

xlns Actief lid

20 dec 2007
    423
    0
    16
    Ik kan de hele zwangerschap al niet tegen sterke geuren, een collega van mij was altijd nogal gul met haar parfum. Nou ik werd er echt kotsmisselijk van en zij maar lachen. Mijn vriend heeft een andere deodorant moeten vinden waar ik wel tegen kan omdat ik er gewoon echt van over mn nek ga.

Deel Deze Pagina