blaasontsteking in vruchtbare periode, even niet vrijen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door esther78, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esther78

esther78 Bekend lid

23 nov 2007
    584
    0
    0
    randstad
    heb getwijfeld of het hier of bij gezondheid moest maar aangezien het echt over zwanger worden gaat heb ik hem maar hier geplaatst.

ik heb al gegoogled en zoekfunctie gebruikt maar vind alleen maar info over zwanger zijn en blaasonsteking.

Ik ben net bij de huisarts geweest en heb dus een urineweginfectie,
    hievoor heb ik een antibioticakuur gekregen van 7 dagen.

Erg fijn nu ik net in mijn vruchtbare periode zit :(

Ik heb de assistente verteld over kinderwens en dat ik nu net in mijn vruchtbare periode zit en heb haar gevraagd of het kwaad kon om verder te klussen.
    Volgens haar kon het geen kwaad maar ik kon het beter even bij de apotheek vragen.

Bij de apotheek hier werken zulke soepkippen , volgens mij begreep ze mijn vraag niet helemaal en wimpelde ze me een beetje af omdat het druk was.
    Hopelijk kunnen jullie mij hier een duidelijk antwoord geven.

Ik ben dus op dit moment niet zwanger, mijn eisprong zou ongeveer vrijdag moeten zijn, kunnen we gewoon doorklussen of kunnen we deze ronde beter overslaan?

2. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ik durf je geen antwoord hierop te geven. Sorry!
    Ik zelf durf geen antibiotica te gebruiken om het moment. Stel dat!

3. girl21

girl21 Niet meer actief

ik heb ook eens urineweg infectie gehad, en toen zo'n zalf gekregen die je in moet brengen... (ook antibiotica) heb de dokter gevraagd of ik toen wel gewoon sex mocht hebben, toen kwam de dokter met deze theorie: