zwanger of vals?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door ch11, 6 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    aanstaande donderdag.. is mijn nod. Nu heb ik vanochtend getest met de 2 voor 5 euro van de kruidvat.
    In de 5 min. aflees tijd was zover ik het kon zien; de test negatief!
    Maar een minuut of wat later, zag ik een licht roze streepje, heb hem daarna gelijk weggegooid anders word ik alleen maar onzekerder!
    Nu ben ik dus alsnog onzeker want ik weet niet wat ik nou ben? Eens test laat geen streepje zien als je het hormoon niet in je urine hebt zitten lijkt mij toch? Of is dat dan gewoon vals geweest en niet echt?
    Donderdag zou ik dan wel weer gaan testen denk ik.. maar weet nu niet zo goed wat ik er nou van moet denken.

Alvast bedankt.

2. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Daarnaast heb ik een hele gevoelige onderbuik misschien al wel 2 weken.. maar voel het nu regelmatig!
    Steken, zeer met bepaalde bewegingen ect.

3. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Ch11,

het kan best zijn dat je zwanger bent en dat je een heel vroeg positieve test hebt gehad; maar ook ik kan je niets met zekerheid zeggen tot je echt donderdag hebt afgewacht! Nog even geduld!

Groetnen Brigitte

4. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Bedankt voor je snelle reactie!
    Net onder de douche heb ik heel dik doorzichtig slijm weg gespoeld..
    Ik ken het niet.. weet niet als dat normaal is of dat het daar ook ergens mee te maken heeft.
    Maar wacht inderdaad donderdag even af.

Groeten Ch11

5. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Nee, ook daaraan kun je niets afleiden... Ik duim voor je.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina