meestal niet maar dat is afhankelijk van wanneer je eisprong is en hoe lang het sperma blijft leven. Als je banner klopt en je over 9 dagen pas een eisprog hebt lijkt me dat zeer onwaarschijnlijk.
nee onmogelijk. maar is het ook wel fris om t dan te doen vraag ik me af ? het kan ook niet dat je ei meteen na je ongi is dus klus na je menstruatie om de dag dan zit je vast wel goed
bedankt voor jullie antwoorden, als het goed is heb ik vorige maand niet deze vraag gesteld? maar het zou kunnen, want mijn vriendin zit soms op mijn account, en die kwam ook met deze vraag, ik zei tegen haar van volgens mij kan dat niet, maarja eigenwijs dus ik denk misschien overtuigd haar dit bedankt!
sorry dat het vies is, maar mijn vriendin durfde het niet te vragen voor reacties, dus heb ik het voor haar gedaan, omdat ze helemaal gestrest was enzo! het was goed bedoeld voor haar.
Wat lullig van jou om zo te reageren, echt heel kinderachtig. Liane, ik heb dat gegoogled en het schijnt dat als je een hele korte cyclus hebt het wel mogelijk is. Maar als je een gewone cyclus hebt van boven de 25 hoef jeje nergens zorgen over te maken. Groetjes
oke dank je wel! ik zelf zou het niet erg vinden! want heb al een mooi wondjertje. maar bij mijn vriendin is het iets anders, en durfde het ook niet zelf te vragen. dus ik denk ook dat ze niet zwanger is! maar dit helpt haar er bij te overtuigen. bedankt voor je lieve reactie!
Wat is dit nu voor reaktie?...Volgens mij word er er een vraag gesteld en niet gevraagd om je mening.Erg kinderachtig. Maar goed ieder zijn ding...O ja ik doe het soms ook als ik maar een klein beetje ongesteld ben...Meestal stopt het tijdens de daad. Volgens mij kun je niet zwanger worden tenzij je een hele korte syclus hebt en idd wat al eerder werd gezegd...hoe lang de sperma in je blijft. Liefs Najet