Hey meiden, kort vraagje. Heb sinds mijn mogelijke innestellingsdag een soort spierpijn aan de linker en rechterkant aan de onderkant (wat meer achterop) van mijn rug. Is dit een mogelijk symptoom? Had ik bij mijn vorige zwangerschap niet trouwens.
Heey Eindelijk heeft er iemand ook dezelfde klachten...Nou ik heb dus ook na inesteling ook lage rugpijn en onderbuik en mijn liezen doen ook pijn. en mijn borsten zijn wat gespannen en afentoe wat steekjes... ik heb dat van mijn andere zwangerschappen dit nog nooit meegemaakt...ik heb met 5 week een echo gehad en blijkt dat mijn vruchtzakje leeg is of ik ben idd te vroeg heen of er is een dreigende miskraam onderweg volgens de verlos.ik wa 23 mei voor het laast ongi maar 2 dagen dus ik dacht dat ik misschien langer heen was vandaar dat ik een vervroegde echo kreeg... volgende week donderdag 10 juli moet ik weer voor de herhaling echo en ben dan benieuwd hoe het er dan uitziet. dan moet ik volgens de verlos 7 week heen zijn dan moet het vruchtje wel te zien zijn en anders toch een miskraam
nou herkenbaar. Ik ben nog niet zwanger maar heb afgelopen vrijdag een kleine bloeding gehad waarna ik vooral s'morgens bij uit bed komen lage rugpijn heb en steekjes in mijn buik!
k heb ook al een dikke week erg last van mijn onderrug. En ben nu dus een dag overtijd. Heb nog niet getest dus weet niet of ik zwanger ben.
hallo dames ! bij mij was lage rug pijn die lang aan houde voor tekens op ongie tijd helaas maar jah kan ook anders zijn natuurlijk dus je kan er helaas niet op af gaan en ook niet pijn in je lies of de zijkant dacht ook dat het raak was maar helaas maar succes meiden meschien voor jullie wel een goede teken ! en zwangere gefeliciteerd en geniet ervan en neem de rust ! groetjes
Ik heb sinds gisteren ook last van pijn in mn onder rug. Moet echt voorzichtig bukken en oppassen met tillen. Daarnaast ook steeds een raar gevoel in mn buik en een licht gevoel in mn hoofd. Soms tegen het flauwvallen aan, bah! Maar kan ook zijn dat mn hb te laag is, ik kijk het wel ff aan....
Ik had ook last van lage rugpijn rond de innesteling ook had ik rond die tijd vreselijk last van moodswings.....
Ik heb tot ongeveer 7 a 8 weken megaaaaaaaaaa pijn gehad in mijn onderrug en buik. Echt nare ongi pijn
Ja een topic hierover! Ik ben dus met de zoekfunctie gaan zoeken omdat ik dus ook vanmorgen wakker werd met lage rugpijn... Het begint bij mijn linker zij en trekt zo naar mijn rug toe. Erg vervelend! Mijn buik is ook gevoelig... Lijkt een beetje op ongi gevoel... Niet echt buikpijn of erge krampjes maar gewoon gevoelig van binnen! Ik heb zelf het idee dat ik wel ongi ga worden...
Ik heb tussen mijn ei in innesteling ook hele erg last gehad van lage rugpijn, vooral aan de rechterkant! Heb er nu nog steeds last van maar gelukkig niet meer continu !
Ik heb ook al een paar dagen lage rugpijn! Het kan soms echt wel scherpe steek zijn.. En ik heb samen met die rugpijn echte menstruatiekrampen... Misschien ben ik wel aan het ontpillen of is er een ongi op komst? Ik hoop het voor ons dat het iets anders wil zeggen, hihi...
hmmm, zou het dan toch bij mij? ik heb sinds een week ofzo stekende pijn in mijn SI-gewrichten (waar je bekken aan je wervelkolom vastzit, sommige mensen hebben twee kuiltjes op die plek). links erger dan rechts, maar het valt echt op! verder steekjes in mijn buik. ik ben een keer (helaas heel kort) zwanger geweest en toen had ik dat helemaal niet! wel was ik snel duizelig en had ik geen trek in eten. dat laatste heb ik nu ook wel een beetje. had mezelf eigenlijk al toegesproken dat ik nu dus niet zwanger kan zijn, omdat ik niet duizelig ben, maar nu ik dit lees krijg ik toch weer (valse?) hoop.....
Haai Lien, Wij hebben dezelfde cyclus zo ongeveer. Spannend voor jou meid, ik hoop het zo voor je! Hoop is goed, dan blijf je positief, maar of het helpt.....In elk geval, zolang je niet ongesteld wordt ben je nog blij, daarna zal het wel weer even slikken zijn denk ik. Ook ik heb lage rugpijn, een dag na mijn eisprong begonnen. Ook heb ik ongesteldheidspijntje, de hele week al. Raar, ik weet het, misschien zit het allemaal tussen mijn oren, het komt ook omdat ik het zo graag wil. Dat herkennen jullie vast en zeker. Het is ook zoooooooooooooooo geweldig, zwanger zijn, bevallen(okay, iets minder geweldig, AUW!) en dan....je mooie kindje is daar. Niks is leuker dan moeder zijn! Ik ga aan je denken Lien, wie weet zijn we straks samen ergens begin april mama!