Dag 34, geen rood en wel witte testen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Molensteen, 18 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Ik zit op dag 34 van cyclus
    Heb altijd 28 dagen gehad, laatste 3 maanden is dat 1 keer 25 geweest en daarna 29.
    Afgelopen woensdag of vrijdag was mijn nod, ik heb2 weken daar oor op woensdag en vrijdag hevige buikpijnen gehad, die voel ik altijd, dus mijn ovulatie.
    Zondag 9/11 ook fikse buikpijn middags en daarna elke avond wel wat lijntjes.

Nu dus 3x omowit getest en nog steeds geen rode stormvloed

Maar vanavond dus ineens fikse buikpijn/steken, zakte steeds verder naar beneden in de buik, daarna volgde vaginale steken en nu misselijkheid, onstabiel... Hoofdpijn

Ik ben wat meer moe de laatste tijd, al 3 keer spontaan bloedneus gehad en van zondag tot zondag hoofdpijn rechts voorhoofd.

Vandaag ook erg dik witte afscheiding/ slijm? Wat rekbaar is...

Wat zegt dit? Wanneer weer testen ( maandag laatste gedaan)

2. Sabje333

Sabje333 Bekend lid

18 nov 2014
    649
    325
    63
    Vrouw
    hoi molensteen.

lastig he al die klachten en geen duidelijkheid... zit zelf ook in een soort gelijk schuitje. als ik het goed lees zou de fikse buikpijn van 9/11 de innesteling kunnen zijn.
    Ook het slijmverlies kan een symptoom zijn en wat de test betreft adviseren ze volgens mij om dit op zijn snelst om de dag te doen ivm het hcg hormoon wat per twee dagen stijgt. probeer je al lang zwanger te raken?

Zelf heb ik vermoedelijk 2 november mijn ei sprong gehad( en hebben ook rond deze datum geklust :), heb gemiddeld een cyclus van 28 dagen en dit is de eerste maand dat we het onveilig doen, wel ben ik al anderhalf jaar geleden gestopt met de nuvaring(anticonceptie) .

afgelopen zaterdag was nod en ben tot op heden nog niet ongesteld geworden.
    ruim een week voor mijn nod had ik last van; menstruatie krampen soms wat sterker en soms wat lichter door de hele dag (wat ik normaal gesproken hooguit 3 uur voor dat mijn menstruatie begint pas krijg), misselijk vooral ochtend, geen eetlust zelfs geen chocolade, gevoelige borsten, 4 dagen heel erg moe geweest wou om 6 uur al mijn bed in en erg emotioneel.
    Na en op mijn nod dag(afgelopen zondag) was ik erg gammel (vandaag voor het eerst weer wat minder), iets minder menstruatie krampen maar niet weg, veel minder gevoelige borsten, diarree, en nog steeds een ommo witte zwangeschaps test :(, vanmorgen bij de huisarts geweest en ga morgen ochtend bloed prikken, dus ben benieuwd, kan niet zo goed tegen deze onzekerheid.

zo dat was best veel tekst haha en niet eens alles verteld.
    Hoop dat je snel positief test!!

3. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Vanmiddag en net een klein licht roze streepje bij het afvegen.... Normaal bij menstrueren gaan de sluizen groots open, snap er niks meer van.

@sabje, frustreren he, weet je al meer?
    Ik ga morgenvroeg testen. De testen die ik deed waren middags.
    Nu even de grootste kans met beste optie, dus de ochtend urine...
    Daarna hoop ik dat een druk weekend me er doorheen helpt en zondag test dan weer. Als er niks is, rood of zwanger, dan naar huisarts maandag.

Maar pfff, wat maakt dit me onzeker zeg
    En dan wil je met je partner er over praten zegt ie lekker makkelijk, maak je niet zo druk.... En bedankt!

4. kiwi31

kiwi31 Actief lid

9 mei 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ik deze maand hetzelfde, normaal 29, nu 34 :O
    het komt vanzelf zou ik bijna zeggen.

5. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Hoe lang ben je al van de pil af?

Wisselende cyclus? Wellicht hormoonhuishouding iets van slag?

Rekbaarslijjmmmm? zeker dat je geen eisprong hebt?

s/ucces meid!

6. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Nou heb vorig jaar deze tijd 3 x pil gehad en in april mei 2x de nuvaring
    Cyclus altijd 28 dagen geweest. In aug ziek geweest en meds moeten slikken daarna was het 25/29/29

Heb 29/31 okt ook rekbaar slijm gehad en buikpijnen...
    Kon altijd ook mijn ovulatie voelen en 14 dagen later de menstruatie, klopte altijd!

Vanochtend weer witte testen, maar sinds gisteren al beetje en vandaag heel de dag ongikrampen en de darmen die huis lijken te houden.... Ook niks meer rozigs afgeveegd...

7. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Ik was 2 dagen over tijd gister en had 2 dagen ervoor een omo witte test en gister kreeg ik kramp ongesteld... want zijn lichamen toch lastig en irriterend soms grrrr

8. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Hele dag al soort van druppelend gevoel, maar niks nog.

Zondag nogmaals testen en als die wit zijn en geen rood dan maandag naar huisarts...

9. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Vannacht wakker van knallende hoofdpijn, wat buikpijn en de stormvloed.... :(

10. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    dan is dus dus je langste cyclus...
    Mijn vk zei ooit.. streepje is streepje, zie je niks, ben je niet zwanger, zie je een dun lijntje, dan is er hcg dus zwangerschap...

Ik zou als ik jou was, omdat je zo onregelmatig bent, kijken of je niet kunt tempen of met ovu testen aan de slag kunt?
    Ik zou van het onregelmatige niet goed worden.. :(

Succes meid!

11. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Zo onregelmatig is het nu ook niet.
    Na medicijn gebruik 1x 25 daarna 2x 29 nu dan 38 wie weet eenmalig. Ik zie ankomende cyclus wel hoe of wat en mss dan testen maar eerst zo maar es

Deel Deze Pagina