Ik ben sinds een paar weken gestopt met de pil. 2 -1 was mijn laatste ong. dag. Nu heb ik een last van lage rugpijn ben moe en heb 1 dag een beetje last van bruine afsch. gehad. Ik heb ergens gelezen dat je pas kan testen als je overtijd bent. Dus heb me zelf nog niet getest. Zijn dit voortekenen of ben ik er teveel mee bezig. alsvast bedankt
Weet niet of je al lang met de pil gestopt bent? Kan ook door het ontpillen komen. Zou toch even wachten tot je NOD en er dan een testje tegen aan gooien. Succes!
Kan idd ook ontpillen zijn, maar ja, je weet maar nooit. Zou idd even afwachten tot je NOD en dan testje doen, zoals Kaatje85 al zegt. Suc6 meid.
nou heb vanochtend een test gedaan waarop staat in letters zwanger of niet zwanger. bij mij stond er niet zwanger. echter toen ik hem eruit haalde stond er 1 streepje en een heel vaag streepje. dus weet ik eigenlijk weer niks. morgenochtend dan maar weer eens kijken. heb trouwens nog geen ONG. buikpijn enzo.
Bij de digitale test mag je nooit van de streepjes uitgaan maar alleen van de tekst die angegeven wordt... Hopelijk wil het snel lukken bij je, was bij mij ook na een menstruatie raak. Liefs Sam
dacht ik wel. lijkt me ook een beetje vreemd als tie zegt niet zwanger en je hebt wel 2 strepen. ga gewoon weer 2 dagen afwachten en dan weer even testen. we zien het vanzelf wel.
nop ben afgelopen donderdag ong. geworden. wel een rare deze keer. toen ik nog aan de pil zat zag het er wat anders uit dan nu. ben er nu wel al vanaf. en ik weet nu hoelang mijn cyclus ongeveer is dat is wel weer makkelijk.