symptomen weg,,maar geen bloeding

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door triesje1977, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. triesje1977

7 mei 2013
    12
    0
    0
    ben nu 8 weken zwanger as donderdag 9....maar het kan ook al langer zijn aangezien het een onverwachte zwangerschap was
    as donderdag heb ik gelijk ook mijn 1st echo

vanaf dat ik wis dat ik zwanger was 2 weken geleden had ik een zeurderig gevoel in mn buik,en een soort van misselijk wat ik niet echt misselijk kan noemen meer er tussen in gevoel,

ben wel snel moe en nergens zin in.vorige week hadden mn tepels een hoogtepunt qua gevoeligheid je mog er niet eens naar kijken dan deed het al zeer,wel had ik al langer last dat het leek of ik het erg koud had hahaha
    na vorige week woensdag het ergst te zijn was het gevoel savonds ineens weg,ze zijn wel gevoelig maar dan moet ik er echt aan zitten,en ze jeuken wel zo af en toe,

belde de vk en zei dat mn kwaaltjes weg waren en dat ik me zorgen maakte,ze zei meid wees blij denk dat je lichaam aan het hormoon is gewent en dat je je nu beter gaat voelen,ik zei ik verlies ook geen bloed heb geen pijn maar voel me onzeker en ben bang dat het niet meer leeft,nou ik verwachte een kom maar langs reactie,maar helaas toch tot as donderdagochtend wachten dan maar,

wie kent het dat je kwaaltjes ineens afnamen?

ik ga zo nog wel een test doen om te kijken of de streep lichter is dan 2.5 wk geleden,

ik weet niet of je t daar aan kan zien maar iemand op mn werk zei het,als je hormoon minder is krijg je een lichte streep,,nou ik ga t gewoon proberen

groetjes patries

2. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Heel normaal hoor meid.
    De ene dag zijn de kwaaltjes erger dan de andere dag. Dan heb je weer een week lang last van je buik, dan ineens een week helemaal niet.
    De ene week zit je te kotsen, van de een op de andere dag is de misselijkheid compleet verdwenen.
    Don't worry, wacht de echo lekker af. Doe geen nieuwe test, dat is waarschijnlijk toch alleen maar stres.
    Zolang er geen bloedverlies is, zit het in de meeste gevallen gewoon nog goed!

3. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    K zat in een ander topic te vertellen dat mijn kwaaltjes weg zijn en nu vandaag...pfff ben zo duizelig als maar wat en als ik mijn bh uit doe denk k dat mn borsten op de grond vallen zo zwaar dat ze zijn. Ik ben ook heel onzeker maar wanneer er geen ernstig bloedverlies is en geen hele erge pijn dan zal het vast wel goed zitten.

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Het is heel normaal om wisselende symptomen te hebben. En het wel/niet hebben van symptomen of wveel/weinig symptomen... het zegt allemaal niets over het verloop van je zwangerschap.
    Probeer te vertrouwen op je lijf!

5. chanel20

chanel20 Lid

29 dec 2012
    39
    0
    0
    ik heb helemaal geen symptomen gehad dus zegt helemaal niks hoor

6. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    Ik ben 4 weken behoorlijk ziek geweest.. en sinds maandag is de misselijkheid bijna niet meer aanwezig.. en gisteravond een goede termijnecho gehad! Dus het zegt idd niks meid!

Bij mn mk had ik veel kwalen, terwijl het al een poosje fout was.. T zegt helemaal niets;)

succes donderdag!:D

7. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    Klinkt herkenbaar.. Hier is het ook af en aan. Ben nu 8w 3d (moet banner nog aanpassen)

8. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Je bent 9 weken ongeveer houd er rekening mee dat je test mischien lichter is.

Hoe langer je zwanger bent wilt niet zeggen dat je testten donkerder word.

Bij de 1 worden de kwaaltjes erger en bij de ander verdwijnen ze dat is heel normaal

9. triesje1977

7 mei 2013
    12
    0
    0
    nou dames bedankt voor alles leuke mailtjes,

gister een echo gehad en het hartje klopte als een sneltrein,,,

dacht 9 weken te zijn maar tis waarschijnlijk nog wat jonger dus 8 weken.,

verder zag alles er perfect uit,

over 1.5 wk mag ik weer hopen dat ie zich dat beter laat zien want hij/zij zat lkkr verstopt hihi

10. Mimosa

Mimosa Niet meer actief

@Patries: fijn, joh! En nu genieten!!!

11. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    wat fijn en nu genieten zonder al die kwaaltjes

Deel Deze Pagina