Woensdag was mijn nod en voor mijn nod had ik steeds steekjes in mijn liezen en een zeurend gevoel alsof je ongi moet worden. Nu al 2 dagen heb ik dat gevoel niet meer. Steekjes heb ik alleen gister een paar seconden gevoeld maar het lijkt wel alsof het minder wordt. Wel heb ik nog gevoelige borsten. Ik voel me zo onzeker dat ik 2 dagen niet zoveel last heb van symptomen die ik eerder wel heel erg had. Moet ik mij nu zorgen maken??
Symptomen zeggen helemaal niks. De een heeft nergens last van en de ander heeft alle symptomen die je maar kan hebben Ik heb tot 6 weken helemaal nergens last van gehad, toen begon de misselijkheid en vanaf 10 weken kreeg ik pas klachten van mijn borsten. Je niet te druk maken want stress is nooit goed als je zwanger bent.
Meis maak je geen zorgen, ik had eerst wel symptomen, toen vanaf 5 tot 6,3 geen klachten en toen tot week 10 werkelijk niks binnen kunnen houden.. Daarna was t ook weer over op wat vermoeidheid na. En nu toch al weer bijna 22 weekjes in blijde verwachting..
Geen zorgen maken ( is makkelijk gezegt ik weet het) wel of geen klachten zegt niks over je zwangerschap. Ik heb 2 keer alle symptomen gehad die je maar kan lezen en liep beide keren uit op een mk. Nu eerste 2 maanden nergens last van gehad en toch 17 weken zwanger bijna.