Lage rugpijn....symptoom?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door wannabe a mom, 11 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. #1 wannabe a mom, 11 jul 2009
    Laatst bewerkt: 11 jul 2009
    Normaal durf ik hier niet zo gauw een bericht te plaatsen, omdat mijn lichaam me vaker voor de gek heeft gehouden, maar ik zit toch met een paar vragen. Op 3 juli heb ik een IUI behandeling gehad. Deze week op woensdag en donderdag heb ik zo gigantisch veel last gehad van mijn rug. Hevige steken onder in mijn rug, alsof ze met een mes in mijn rug aan het steken waren. Soms liep de pijn tot aan mijn stuitje. Ik kon dan ook geen stap meer verzetten. Dit gevoel trok dan geleidelijk weer weg. Ik heb twee dagen last gehad van die steken. Zo kwam het en zo was het weer weg. Het was zo erg, dat ik twee dagen thuis ben geweest (niet naar mijn werk geweest). Ook heb ik last van een opgeblazen gevoel, een maag die borrelt, ben 's nachts vaak wakker en heb al twee dagen last van een gelige/yoghurt achtige afscheiding (sorry dames). Ik heb soms steekjes in mijn lies en buik. Ik weet niet wat ik ervan moet denken, hopen wel natuurlijk.

Ik ben nu 2,5 jaar bezig. Dit is mijn 6e IUI poging, nou ja, eigenlijk mijn 3e. Ik heb in februari een laparoscopie gehad en toen zagen ze dat mijn beide eierstokken verkleefd waren. In maart heb ik een buikoperatie gehad. Dus de eerste 3 hebben nooit een kans gehad. Ik hoop dat het geluk nu eens een keertje aan mijn kant staat.

Heeft één van jullie misschien ook hevige rugpijn gehad voor je NOD en bleek later zwanger te zijn? Eigenlijk moet ik me niet gek maken, maar ik ben toch stiekem wel benieuwd naar jullie reacties.

2. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Ja, ik heb dat ook gehad!
    Ongeveer vijf dagen na de eisprong begon het met een lichte, zeurende pijn in mijn onderrug. Ik dacht dat het kwam doordat ik een paar nachtjes met een vriendin was weggeweest en dus in een ander bed had geslapen. Na vier dagen lichte rugpijn, schoot het me er echt in; ik kon geen stap verzetten, huisartsenpost gebeld, e.d. Gelukkig was ik na ongeveer drie dagen weer een stuk mobieler. In die periode kreeg ik ook steekjes in mijn buik, onrustig slapen, concentratieproblemen.... en jawel, ik ben zwanger!

Ik hoop echt voor je dat deze symptomen ook voor jou betekenen dat je zwanger bent. Hou je ons op de hoogte?
    Succes!!!

3. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Het zou heel goed kunnen dat je wel zwanger bent.

4. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    heb ook zere rug... maar ehb dat ook voordat ik ongesteld moet worden... hoop bij jou wel dat het een kwaaltje is

5. Helaas, het mocht weer niet zo zijn! De rugpijn was een ander soort rugpijn, dan die ik meestal voor de NOD heb. Na 33 keer (we zijn al 2,5 jaar bezig) voelde ik me deze keer echt anders. Wat een teleurstelling...

Meiden, bedankt voor jullie reacties!

6. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Echt rot zeg..... :((((

7. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    pff jeetje wat moeilijk voor je! Heel veel succes, hoop echt voor je dat je snel succes en geluk gaat hebben!!

xx sterkte

8. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    balen meid

9. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ik ben inmiddels aardig over tijd.
    En de laatste test gaf een lichte streep.
    Durf ZEKER nog niet te zeggen dat ik zwanger ben maar die rugpijn herken ik heel goed.

Net als bij mijn eisprong heb ik sinds vandaag zeurende pijn in mn onderrug.
    Ik weet zeker dat er iets gebeurd.

Menstruatie of misschien...Heel misschien toch...(-:

Deel Deze Pagina