bloedverlies na inwendige echo

Discussie in 'Miskraam' gestart door Smurfje1, 2 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smurfje1

Smurfje1 Actief lid

2 mrt 2017
    172
    47
    28
    Hallo iedereen,

Ik ben nieuw hier en zit met een paar vraagjes.
    Ik heb reeds 2x na elkaar een miskraam gehad en ben nu opnieuw zwanger.
    Gisteren had ik een inwendige echo bij de gynaecoloog, ik dacht 7 weken zwanger te zijn maar volgens de gyn zag het er naar uit dat ik nog maar 5 weken was. Er was een vruchtzakje aanwezig van 5,3 millimeter en een mooie zwangerschapsring maar nog geen vruchtje zichtbaar. Ik heb nu sinds de echo wat bruin bloedverlies enkel bij het afvegen en maak me toch een beetje zorgen. Ik heb nog geen krampen en mijn vaginale temperatuur blijft mooi hoog.

De gyn waar ik bij ben geweest was de vervanger van de mijne omdat ze met verlof was, ik was helemaal niet op mijn gemak bij hem en had amper tijd voor vragen het moest precies allemaal snel snel gaan bij hem, waardoor ik dus met meer vragen buiten ben gekomen dan dat ik binnen ben gegaan.

Heeft er hier nog iemand ervaring mee of is dit ook weer fout aan het lopen? Ik hoop zo hard dat het goed blijft deze keer want na 3 keer miskraam spreken ze toch al over testen en extra hulp om zwanger te worden en daar wil ik eigenlijk nog niet aan denken.

Ik voeg een foto bij van de echo van gisteren misschien komt dit bij iemand wel bekend voor.

Alvast bedankt voor de hulp.

Bijgevoegde bestanden:

2. Kristientje

Kristientje Fanatiek lid

11 jul 2015
    1.035
    419
    83
    Thuisblijfmama
    Zeeland
    He bah wat een onzekerheid :( Hoe zeker ben je van je termijn? Wanneer had je eisprong, of positieve zwangerschapstest?

3. Smurfje1

Smurfje1 Actief lid

2 mrt 2017
    172
    47
    28
    Ik mag volgende week en de week erna weer terug.
    Ik hoop gewoon dat het bloeden weer snel stopt want dat maakt me zo bang.

Als de gynaecoloog in babyweken rekent kan het wel kloppen ik rekende vanaf de eerste dag van mijn laatste menstruatie (13 januari) we hebben getest op 12 februari en was direct positief. Dus dan kom ik nu uit op 7 weken maar mijn eisprongwas pas op dag 20 in mijn cyclus volgens de temperatuurmethode.

Ik hoop dat er volgende week toch al wat meer te zien is.

4. Kristientje

Kristientje Fanatiek lid

11 jul 2015
    1.035
    419
    83
    Thuisblijfmama
    Zeeland
    #4 Kristientje, 2 mrt 2017
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2017
    Je eisprong was als ik je goed begrijp op 1 februari. Tel daar een LF van 14 dagen bij dan was je 4 weken op 15 februari. En nu ben je dan 6+? weken. Ik weet niet of het erg is dat er weinig te zien is zo vroeg, ik hoop echt dat het voor jou deze keer wel allemaal goed gaat!

Sterkte!

5. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    jeetje onzeker zeg... zover ik weet moet eret 6+ wel iets meer te zien zijn . toch zeker wel een vruchtje, gezien het bruinverlies erbij ben ik niet heel positief maar ik hoop er uiteraard naast te zitten en dat je volgende week een mooie echo hebt!!

6. Smurfje1

Smurfje1 Actief lid

2 mrt 2017
    172
    47
    28
    ik blijf hopen omdat mijn temperatuur toch wel hoog blijft, een vriendin van mij heeft gebloed tot week 16. Ook zij dacht 7 weken ver te zijn en was volgens haar echo ook maar 5 weken maar toch blijft de angst er inzitten na 2x een miskraam gehad te hebben. mijn symptomen zijn vandaag precies ook wat minder.

Ik heb wel een griepje nu dus geen idee of dat er ook een invloed op kan hebben

7. Kristientje

Kristientje Fanatiek lid

11 jul 2015
    1.035
    419
    83
    Thuisblijfmama
    Zeeland
    Ik heb hier nog al wel gelezen dat sommigen wat onschuldig bloedverlies hebben na een inwendige echo, omdat het allemaal zo goed doorbloed is nu daarbinnen.

Helaas is het afwachten... En da's heel zenuwslopend.

Het kan goed gaan, maar ook slecht. Zelf heb ik een slechte ervaring met een vruchtzakje dat ver achterliep op termijn. Bij 7 weken kreeg ik een (inwendige) echo omdat ik bruinverlies had, meteen na die echo kreeg ik ook rood bloedverlies en uiteindelijk dan de miskraam.

Ik hoop echt dat je kleintje zich gewoon verstopt en het volgende week wel te zien is! Sterkte en beterschap!

Deel Deze Pagina