Hallo dames, Wie heeft er ervaring met poliklinsch bevallen in het ruwaard van putten ziekenhuis is spijkenisse? o ja, weten jullie misschien ook toevallig wat voor flesvoeding ze daar gebruiken? groetjes linda
Hoi Linda, ik heb tot voor kort gewoond in Spijkenisse. Toen ik zwanger bleek wilde ik heel snel weer terugverhuizen naar Noord-Holland. Toen ik daar nog woonde en net zwanger bleek kreeg ik heel veel negatieve verhalen te horen over het Ruwaard van Putten Ziekenhuis... Vrienden en collega's die zelf slechte ervaringen hadden met dat ziekenhuis. Ik ben in ieder geval blij dat ik daar niet hoef te bevallen! Maar aan de andere kant... ik had in Spijkenisse wel lieve VK's (verloskundigenpraktijk van der Linden) dus dat was wel een geruststelling.
Het was voor een ons een keus tussen het ruwaard van putten ziekenhuis in spijkenisse of het Wheel Bethesda in Dirksland. De kraamafdeling in het Dirksland heb ik van een collega hele nare ervaringen van dichtbij meegemaakt. Dus voor ons de de keus ruwaard.. Ik ga er maar vanuit dat ze overal kundig zullen zijn Bedankt voor je reactie..
Een vriendin van mij is in het Ruuwaard bevallen en was daar zeer tevreden over. ze kreeg goede verdoving,en de nazorg vond ze ook prima. ik heb daar mijn curretage gehad en vond de verpleging heel vriendelijk. ga daar ook bevallen en geloof dat het wel goed zit.
Je hebt ook een paar keer per jaar een info-avond in het Ruwaard, misschien is het handig om daarheen te gaan? Dan krijg je info over hoe het er precies aan toe gaat, en kun je de verloskamers bekijken. Ik ben zelf ook naar zo'n avond geweest, maar ben uiteindelijk gewoon thuis bevallen.
Er is inderdaad 28 mei weer een info-avond, daar gaan we eventjes een kijkje nemen. Ben erg benieuwd!
Hm, ik ben in het ziekenhuis in Dirksland bevallen en heb er tijdens mijn zwangerschap 2 weken gelegen. Ik heb er niets dan goede ervaringen mee hoor, hele lieve verpleegkundigen, fantastische gyneacoloog Zou het de volgende keer weer doen.