Ik heb even een vraagje. Voor de babyuitzet oest je twee kruiken aanschaffen. Dat heb ik gedaan. Nu staat er dat je ook een kruik moet hebben voor de thuisbevalling. Gaat het hierom dezelfde kruiken? of moet ik nog een aparte aanschaffen?
Geen idee. Wij hebben er ook 2 voor de baby straks. Toevallig hebben wij wel een gewone rubberen kruik voor onszelf. Het kan zijn als je straks je weeen weg ligt te puffen dat een warme kruik lekker kan zijn voor onderin je rug. Heb er dus nog nooit van gehoord dat je er zelf eentje nodig MOET hebben. Aan mij heb je dus niets, sorry
Ik hoefde er maar 2. Nog nooit gehoord dat iemand er 3 nodig had. Maar al die lijstjes overlapten hier ook. Dus dat was een kwestie van goed nadenken of je dingen niet dubbel koopt..
ik heb ook wel een rubberen. En ja misschien is dat ook wel goed. Dat is wel jammer dat de ene lijst dit zegt en de ander wat anders. Je wil het toch graag compleet en goed hebben. Da hou ik het gewoon op deze twee. Dank jullie wel.
Hier ook gewoon twee metalen kruiken bij een thuisbevalling en dat was genoeg, hoor. Ze gebruiken ze in eerste instantie om vantevoren vast doeken en kleertjes op te warmen voor als de baby is geboren en later ook om het bedje voor te verwarmen. Ik had wel voor mezelf in het kraampakket van Menzis zo'n kussentje gekregen wat je in de magnetron kan doen en wat dan warm wordt. Dat was echt heerlijk bij m'n rugweeën. Mijn man hield hem stevig tegen m'n onderrug en rende er af en toe even mee naar beneden om hem weer op te warmen, haha.