heey heb even een vraagje, was me eigen aan het scheren, en voelde toen een onderhuids knobbeltje op me schaamlip. ik kan het vastpakken,( het ziet niet echt op 1 vast punt dat knobbeltje) en toen deed het een beetje zeer, verder ( nog ) geen last van, wat kan zit zijn? maak me beetje druk,.. vochtophoping? me onderkantje is zoiezo opgezwolle door ZW. of een steenpuist die er aan zit te komen?
Ach, er is veel 'gewoon' in een zwangerschap. Ik zou het even in de gaten houden. Als het pijn gaat doen of echt groter wordt, ga er even mee naar de huisarts. Onder invloed van hormonen kunnen veel klieren opzetten en tja, daar zitten nu eenmaal een boel klieren. Goeie kans dat dat het is maar nogmaals, hou het in de gaten. Sterkte ermee
Ok dankje voor je reactie, ik ga het zeker in de gaten houden! vind het tog altijd eng om een knobbeltje ergens te voelen
ow dat heb ik zo vaak gehad! ( vooral tijdens de zwangerschap ) Dan is er een haartje ingegroeid of een talgkliertje verstopt. Erg pijnlijk! En het word straks alleen maar groter en dan barst het open en komt er etter uit. Dus een ontstekingkje dus. Een van de reden waarom ik me daaronder niet scheer tijdens de zwangerschap want ik kreeg er zo vaak last van. Maar als je het niet vertrouwd gewoon naar de dokter gaan.
Is het paarsig van kleur? Kan ook een vaginale spatader zijn hoor, ik heb het zelf nl ook.. Aan het einde vd zwangerschap daalt de kleine in en geeft meer druk aan je onderkant.
Inderdaad als het blauw of paarsig is denk ik ook aan spataders....die kunnen ook behoorlijk gevoelig zijn En als je het niet vertouwd gewoon even je verloskundige bellen morgen.....is nooit erg. Maar denk dat het niets ernstigs is hoor.... Groetjes Lysanne
Lijkt het een soort "knikker" onder de huid dan denk ik ook een verstopt haarzakje met een ontsteking als gevolg. Ik heb er juist tijdens mijn zwangerschap helemaal geen last van en daar buiten veel meer, ben er voorlopig dus even lekker van af. Als je er af blijft kan het ook vanzelf wel weer verdwijnen hoor, ze hoeven niet open te gaan.