kleur van urine gif geel/groen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door madeliefjuh, 20 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    hallo allemaal,

het is misschien een vraag wat niet helemaal een goede/rare vraag is het verschilt natuurlijk per persoon hoe de kleur van jou urine eruit ziet misschien is die van de een altijd al geel en van de ander niet.
    mijn vraag is eigelijk ..
    mijn urine is altijd (meer dan 9 van de 10 keer) wit/doorzichtig bekand wit/doorzichtig
    zo niet dan heel erg donker geel/orange meer .. :-S niet gif geel.
    nu is mijn urine van kleur de afgelopen 1 1/2 week gif geel dat heb ik normaal nooit als ik daarna afveeg zie op het toilet papiertje ook gele sporen.. dit is voor mij volkomen nieuw het valt gewoon op..

voor mensen die zwanger zijn of zijn geweest, is mijn vraag hadden jullie dit ook viel dit jullie ook op toen bleek dat je later een positief test had of misschien had je die al en kwam het daarna? ik heb geen branderig gevoel bij het plassen en het is ook geen blaas ontsteking

hoop echt op een antwoord ik ben zoals jullie zien nu 3 dagen overtijd maar test nog niet want mijn langste cyc. is 35 dagen en dat betekend dat ik even moet wachten tot di. a wo.

alvast heel erg bedankt voor de reactie's

xxx mij

2. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    euhmm tja met mijn antwoord heb je niet zo veel aan, ik heb donkergeel urine als ik me drink een eetgewoonte verander.
    Misschien heb je de afgelopen weken ietsm eer kleurstofewn gehad ofzo?

3. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    oke thanks x

4. Joytje

Joytje Actief lid

27 sep 2007
    259
    0
    0
    ik heb t sinds ik zwangerschapsvitaminen en foliumzuur slik......

5. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Het kan komen doordat je misschien weinig drinkt of idd omdat je extra vitamine slikt. Door B vitamines (wo foliumzuur) wordt je urine veel geler. Als je van jezelf weet dat je genoeg drinkt, zou ik me er niet al te druk over maken hoor :)

Deel Deze Pagina