Goedemorgen, Ik heb sinds een week last van een zeurende lage rugpijn, soms hevig en dan weer minder, het straalt ook uit naar mij liezen en benen, herkent iemand dit als zwangerschaps sympthoom?
Ja heb ik in mijn zwangerschap ook gehad constant eigenlijk maar als ik ongi moet worden ook.... En nu weer de laatste week voor me NOD dag! Succes ermee Groetjes
Ik heb dit ook gehad voor mijn nod. Had dit normaal nooit. Bij mij was dit wel een zwangerschaps symptoon.
ik heb ook hele erge last van lage rugpijn ge, straalde uit naar m`n bovenbil. nu is het weer weg. volgens mij waren t m`n bekken.
Gefeliciteerd jojo!Geniet er lekker van! (dus wel een zwangerschaps sympthoom) Ik moet nog een paar dagen wachten voordat ik kan testen... Spannend. Groetjes Mariska
@ Mariksa Ik zie dat je vanodaag mag testen, ben je zwanger? Ik heb ook last van lage rugpijn. De ene dag meer dan de andere dag. Normaal had ik dit ook als ik ongi moest worden maar nu word ik dat niet meer
Hey ja ben ook erg benieuwd Maris, hoop dat jij ook zwanger bent! Die lage rugpijn was inderdaad een symthoom, heb het nog steeds, de ene keer erger dan de andere, net als ongi voelt het, maar dat worden we niet meer als het goed is
Hee Meiden, Heb nog niet getest,wacht tot morgen... (omdat de vorige keren mijn hcg laat op gang kwam) Maar ben nog niet ongesteld geworden dus ik blijf hoop houden Hou jullie op de hoogte! Liefs Mariska
Jeetje wat een vruchtbare pagina hier Iedereen met deze klacht is zwanger gebleken? Ik heb er ook al 2 weken last van maar test met een week overtijd nog steeds nega.. jullie ook last van gehad? Liefs
Ook ik had erg last van m'n onderrug, normaal als ik ongi moet worden ook alleen had ik het nu al een week voor NOD. Ik blijk dus ook zwanger te zijn! Hier dus ook zeker een zwangerschapssymptoom... Liefs Fleur
hey meiden, ik heb ook ontzettend last van mijn rug. en zie hier bijna allemaal zwangerschapsbanners staan, dus wie weet kan ik m volgende week ook wijzigen...... liefs suus
Hallo iedereen, Ook ik heb ontzettend last van mijn rug! Ik kan me soms nog niet meer bukken! Normaal heb ik hier ook wel last van maar niet zo extreem als nu. Verder heb ik geen klachten en geen "ik ben zwanger gevoel". Maar ja, dat had ik de vorige keer wel heel erg en toen was ik het niet! Zou het dan toch?
Ik heb ook al een paar weken een "zeurende" onderrug. Nu ben ik ook wel gevoelig voor een zere rug, heb ik ook altijd gehad wanneer ik ongi moest worden/was.