Hallo, 2 november ben ik ongesteld geworden, slik de pil! In het weekend van 14 t/m 17 november heb ik gemeenschap gehad! Die woensdag erop kreeg ik last van mijn borsten, behoorlijk gevoellig, en duizelig en moe! Paar dagen daarna kreeg ik ook last van mijn buik, net of die heel erg opgeblazen is! Heb momenteel nog steeds last van deze symptomen maar ben vandaag wel lichtelijk ongesteld geworden. Ik weet dat de kortste klap is om te testen maar vind het wel appart, heb wel een paar symptomen maar heb sinds vandaag toch lichtelijk bloedverlies. Zou het eventueel toch kunnen dat ik zwanger kan zijn?
kort antwoord... lijkt me sterk. lang antwoord.. het zou kunnen dat je zwanger bent, maar als je nu nog aan de pil bent, lijkt me dat niet logisch. Zou er een testje tegenaan gooien... dan weet je het zeker.
Ik denk eerlijkgezegt ook dat je niet zwanger bent, maar als je er zelf niet zeker over bent, moet je gwn ff een testje doen ..
Ik ben inmiddels al 3mnd gestopt met de pil. Vorige week heb ik 2 dagen wat bloedverlies gehad. De 3de dag niets en de 4de dag weer een beetje. Ik heb zo'n vermoeden dat ik zwanger ben ondanks mijn ongesteldheid. Ik heb sinds 2weken hele zware borsten gekregen en ontzettende pijn in mijn onderug. Sinds een paar dagen heb ik ook buikpijn en steekjes links onder in mijn buik. Morgen krijg ik als het goed is de testen in huis. Zijn er vrouwen met dezelfde ervaring?
heb idd de eerste keer ook nog anderhalve dag licht bloedverlies gehad... zou er toch ff testje tegenaan gooien. (oh ik ben al anderhalf jaar geleden gestopt met de pil...)
Bij mij was het bloedverlies best wel veel. Normaal ben ik echt dik 6 dagen ongesteld. Kan misschien ook nog het ontpillen zijn maar de vorige keren was het gewoon 6 dagen. Testen zijn nog niet in huis. Ik durf ook niet goed. Bang voor weer een teleurstelling!
Hier nog 1.Ik ben de hele dag door misselijk, heb totaal geen zin in eten,en ik ben ook zeer emotioneel.Alleen toen ik vanmorgen een testje deed kreeg ik helemaal niks te zien ook niet 1 streepje.Dus die is mislukt op de een of andere manier dus straks maar weer een testje kopen
Test gedaan en deze was negatief. Toch heb ik heeeel veeel kriebels! Heb zo' n voorgevoel dat het volgende keer raak is! Er is ook voor me gependeld en daar kwam dec uit! We gaan gewoon door met klussen