Nog 2 nachtjes dan weet ik meer... spannend! Begin al een onderbuikje te krijgen dus hoop t zooooo Loveable veel sterkte meis.. Liefs..
Voor ik zwanger werd had ik al last van mn onderrug ( bij de SI-gewrichten) Ben er afgelopen zomer ook voor naar fysio geweest.. Heb wel t idee dat t nu gevoeliger is.. Als ik op mn rug lig, zou ik graag een kussen onder mn knie-holten willen doen, maar dat is met draaien weer een obstakel in bed, zo'n kussen.. Ik hoop niet dat mn rug zo vervelend word dat ik mn werk in de zorg ( thuiszorg als ziekenverzorgende) al vroegtijdig moet laten gaan. Na het zwangerschapsverlof is de kans groot dat ik het met opvang en werktijden niet kan rondkrijgen en een carriƩre als huismoeder ga maken..
ik weet dat iig niet kan afleiden aan me rug of ik zwanger zou zijn of niet werk namelijk in de kinderopvang en tja tillen is daar niet uitgesloten.
ik heb nu ook lage rugpijn maar weet niet als et wat te maken heeft met zwanger zijn ben ook ziek nu dus dat kan het ook zijn ik hoop natuurlijk dat ik zwanger ben maar ja ga dr nie vanuit xx laura
Hey dat heb ik ook, alleen weet ik nog niet of dat ik zwanger ben, maar t lijkt net alsof je je billen hebt getraind met gewichten! en ook rugpijn onderin