Hallo allemaal.. 6 weken geleden heb ik met 17 weken zwangerschap te horen gekregen dat het hartje gestopt was met kloppen. Ons verdriet is dan ook erg groot, en onze kinderwens is nog steeds hevig aanwezig. Wij willen dan ook niets liever dan zo snel mogelijk weer in verwachting te raken. Afgelopen vrijdag heb ik mijn eisprong gehad. wij hebben woensdag en zondag sex gehad. ik loop al een paar dagen met hoofdpijn en ik heb het idee dat mijn tepels donkerder zijn. ook heb ik af en toe lichte steekjes in me onderbuik.. Ik weet niet meer hoe ik me voelde bij mijn eerste zwangerschap en ben ook bang dat ik geobsedeerd ben met het idee om zwanger te worden. Kan iemand mij vertellen of dit al vroegere tekenen zijn dat ik misschien opnieuw zwanger ben?? Veel liefs.
Hi MvV, Hoe is het nu? Heb je al meer klachten? En heb je tussendoor een test gehad die helemaal wit was? Heftig hoor, dat het met 17 weken mis is gegaan! Dikke knuffel doorvoor! Lijkt me heel moeilijk om mee om te gaan...! Je berichtje krijgt gelijk ben een 'up'
Er is trouwens ook ergens een 'zwanger worden na miskraam' topic. Misschien kan je daar je vragen stellen..
Hay 2xtantein1week, Ik heb sinds gisteren een hevige blaasontsteking erbij gekregen met bloed erbij ( wat overigens geen mensturatie was.) de blaasontsteking is alweer een stuk minder vandaag en sinds vandaag voel ik me misselijk. Omdat ik me niet meer kan herinneren hoe ik me voelde toen ik net zwanger was is dit alles best verwarrend. Een test heb ik nog niet gedaan omdat ik pas na 16 mei kan testen. Via een calculator op deze site ben ik te weten gekomen dat vandaag de innestellingsdag zou zijn. uiteraard hebben wij voor mijn blaasontsteking veel geklust. veel liefs
hi MvV, jeetje wat heftig zeg van je eerste zwangerschap! sterkte! en wat spannend nu voor je... toen ik zwanger probeerde te worden dacht ik van alles te merken/voelen etc zoals donkerdere tepels, steekjes.. en de eerste keren bleek dat niks te betekenen, en uiteindelijk wél.. kortom.. als je er erg mee bezig bent is het moeilijk in te schatten wat nu wel en niet een teken kan zijn.. sterkte met afwachten (16 juni bedoel je denk ik, ipv 16 mei?), ik zal voor je duimen!!
Hai Ros84, ik bedoelde inderdaad 16 juni!! het zijn allemaal kleine dimgen die ik (denk) te voelen.. Misschien ben ik er wel te hard mee bezig, maar ik weer zeker dat ik me misselijk voel een aantal keer op een dag. Ik had het er vanavond met mijn vriend over en die wist mij gelukkig te vertellen dat ik dat de eerste keer ook een paar keer per dag misselijk was. Fingers Crossed!!
Wat vervelend van je blaasontsteking! Dat is niet leuk.. Ik bedoelde eigenlijk een testen om te kijken of alle HCG uit je lichaam was na je mikraam.. Heb je dat getest? Wel lastig hoor, je moet nog lang geduld hebben!