help verflucht in huis?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door beschuitje, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Misschien een stomme vraag, maar ik weet het echt niet.

We zijn aan het klussen boven en waren al begonnen voordat ik zwanger werd. Nu heeft mijn vriend vandaag boven geverfd, maar niet met verf op waterbasis. Het is een klein kamertje, waar veel geverfd is, ook planken van een kast die allemaal op de grond liggen.

Ik ben vier weken zwanger ( zie banner) en ben de hele dag niet boven geweest. De kamer waar geverfd is , is naast onze slaapkamer. Alle kamerdeuren zijn de hele dag dicht geweest,maar als ik nu de gang in loop ruik ik echt wel verf lucht.

Kan ik vanavond gewoon veilig boven gaan slapen met alle deuren dicht?Ik heb gelezen dat juist tijdens de eerste drie maanden het verven zo slecht is voor het kindje...ik ben zo bezorgd.
    Hoop voor het slapen gaan op antwoord..
    Alvast super bedankt !

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

Het is natuurlijk belangrijk om kamers goed te luchten in dit soort gevallen, maar gebeurd is gebeurd. Ik kan niet zeggen of deze paar keer schade aan kan brengen, maar ga er maar vanuit vanhier.mhet gaat vaak om langdurige blootstelling.

Groet Evelien

Deel Deze Pagina